Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

MariaV skrev 2007-12-09 20:56:17 följande:
    Jag tänkte bara säga att mitt inlägg inte är någon pik på att ni kommenterar för lite, abslout inte. Det är bara det att jag tycker mina inlägg är tråkiga och det ger mig ångest.
    Jag vet vad du menar, man tycker att alla andras bloggar är hundra gånger mer inspirerande! Ibland undrar jag varför jag har min med..Just nu har jag paus från den eftersom den ger mig lite prestationsångest!
    Så länge du är kvar här så är det lugnt , men skriv gärna om duråkar uppdatera den senare!
  • lillafruluva
    lasseliten skrev 2007-12-10 10:15:11 följande:
    God morgon vänner!Sonen sov återigen till kl 9. Skönt med sovmorgon, men vi skulle ju vara på dagis vid 9... Jaja, vi var där vid 9.30 iaf, skönt att vi har nära Fick den här kommentaren i min blogg...Å vad vitt, tråkigt o själlöst. Det här med vit inredning är jag så LESS på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oerhört fantasilöst. Tänk på miljön o konsumera mindre!Det är nästan så att jag börjar skratta! Kommenterade mitt inlägg om en stol som jag har gjort om....alltså återvinning! Sen är väl smaken som baken...förstår inte hur personen orkar lägga ner energi på att dissa mitt hem bara...
    Hahaha, nä...undrar om personen i fråga har ett behov av att dissa alla som inte har samma inredningssmak?? Denne måste ha fullt upp isåfall
    Sen kan man ju läsa och inte bara titta på bilderna också innan man kommenterar hej vilt!
  • lillafruluva
    lasseliten skrev 2007-12-10 11:25:15 följande:
    Precis bea och Mimma! MHow - förstår att du är nervös och lite orolig, du är ju hans mamma.   Men det kommer ju gå fint! Fruluva - hvitavillan.auderis.se/ De här har små brevlådor. Tänkte först köpa sonens härifrån. Ring till dem, de har nog fler än den blåa som de visar på siten.
    Oh, tackar!
  • lillafruluva
    Camilla R skrev 2007-12-10 13:14:36 följande:
    Vad är det för soffbord? Är extra nyfiken eftersom vi själva är på jakt efter ett nytt.
    Jag beställde det vita med kryss från ellos faktiskt.. Hade en stor rabatt att ta ut
    Mufflon skrev 2007-12-10 13:15:32 följande:
    Va roligt!! En liten bild kanske?
    Japp, ska ordna med det.. Ska bara se vilket piff som ska bosätta sig på bordet!
  • lillafruluva
    Camilla R skrev 2007-12-10 13:21:10 följande:
    Det bordet ser jättefint ut på bild, känns det lika bra IRL? Vi är ute efter ett runt bord, men det verkar helt omöjligt att få tag i..Ser fram emot bild på ditt bord!
    Ja, jag är lättad, det ser fint ut IRL med
    Hm, runt? Blocket har ju en del runda, kommer inte ihåg att sett det annars..
Svar på tråden Vita hem del 6