Vita hem del 6
Tillbaka från dagis. Vad roligt att ni gillade filten...hoppas sonen gör det med
Kajsa - klart du får länka.
Nu ska jag försöka få fart på sonen....han äääälskar att sova middag
Tillbaka från dagis. Vad roligt att ni gillade filten...hoppas sonen gör det med
Kajsa - klart du får länka.
Nu ska jag försöka få fart på sonen....han äääälskar att sova middag
Hello vänner!
Surar över att jag inte får nån info om när våra möbler från EV kommer. De har sagt början på nov, kanske tidigare.... Planerar iaf och har bestämt mig för att de måste komma snart Nån som har tips på fina lampor att ha över bordet?
Almlin - vet inte...vill ha en lampa som passar Känner mig lite velig....
Mimmi - nej, det måste jag ha missat? Vad stod det?
Paniiik...hittade inte virknålen... letat och letat...hittade den till slut bakom soffan... Trodde aldrig att jag skulle leta såå efter en virknål
Kikar upp från berget av swap-hästar.... VSM - jag har en Elna-symaskin från tidernas begynnelse...och vi är inte direkt sams...
Natti natti!
VSM - min elna är iaf viiit
Nep, nu är det god natt! Har både lantliv och Vakre Hjem att bläddra i.
GOd morgon!
Sambon har köpt en Vakre Hjem till mig i affär, så de är ute i butikerna nu. Ärligt tyckte jag att den var så där...har bara hunnit bläddra i den en gång. Tidningen är lite för mkt shabby för min del...
Himmelbit - den låten har gått på repeat här hemma med. Den har jag lyssnat på när jag har fixat med mina swap-hästar
Bandykillar - japp, massor med jul i tidningen!
Jaaa mimmi... den låten gillar jag med!
Min snälla pappa är här och ska fixa med vår bil...har inte fått på vinterdäcken än..
Sen håller sambon och pappa på och fixar med hyllplan till vårt badrum...och jag ska fixa farsdagspresenter...*ute i sista minuten som vanligt*