Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 6

Mimma - vi har det. Helt ok, hade planer på att sy ett överdrag till det...men sen..ja, det blev inte så bara Det är helt ok. Tycker dock att knytbanden inte riktigt stämmer överens med pinnarna i sängen. Den sitter inte precis som JAG vill

• lasseliten

God morgon!

Mannen får sovmorgon idag med...jag är så snäll , men sen är det ju fars dag och allt...

Bandy - det där lät läskigt. Hoppas att ni sover gott nu!

Amanda - jag tror det finns hopp för din soffa. Det var någon som var expert här inne...tror det var smultron med glass. Annars vet jag att Emmasa har färgat en soffa svart...kommer ihåg att hin hade problem hon med. Hör med dem! Lycka till!  

• lasseliten

Går mellan bompa och datorn....

Mimmi - kul att du hittade gardiner du gillar! Säkert till bra pris va? Du får visa bild sen!

Jag har kommit på att jag vill ha vita gardinlängder till matrummet. Har ikeas hissgardiner (Alvine?) i hela huset, men de är inte så kritvita va? Hittade fina tyger på stan iveckan, men när jag syr ser det inte direkt proffsigt ut...svammel svammel... Tror jag måste hitta några fina som är färdigsydda. Några tips?

• lasseliten

Gemelli - smart att ta köksskåp istället!

Knyttis - jättefin krans...och du, jag är också jättesugen på att köpa grisen. Den stora känns nästan lite för stor. Fundersam Vilken storlek har ni andra köpt?

• lasseliten

Måste nog skynda på om det ska bli nån gris til jul

Tog en liten paus...fick en ganska tjock nål rakt in i foten...Hemlis Med den trubbiga änden först. Den satt tom fast, tur att jag hade tofflor på mig...sambon fick ta i ordentligt för att få ut den...konstigt nog så blev jag inte hysterisk...En barnafödsel gör tydligen en del med smärtgränsen

Svar på tråden Vita hem del 6