Vita hem del 6
VSM: Va fint du har pysslat!
VSM: Va fint du har pysslat!
Ewis: Vad fint!
VSM: Jag hade ingen aning om vad tazetter är så jag kollade upp det Det kommer att bli jättefint! Härlig låda/kruka du har till dem också. Kommer de alltså att blomma där på glasfatet?
Jag har alltså så långt från gröna fingrar man kan komma, jag har inte ens gröna vantar.
Himmelbit: Jättefint kommer det att bli, skåpet är riktigt tjusigt.
juliah: håller tummarna för dig. Det kommer bli jättefint! Men håller med Knyttis, ge inte efter på hur du vill ha det. Du kommer att ångra dig sen när du läser tidningen om du har röd tröja fast du hade velat ha vit. Kram
Adamama: Va fint det blev med kuddarna och soffan vit!
Knyttis: Skönt att ni är friska! Visst skulle man vilja ha totalsanering hemma efter en sådan sjukdom. Jag vill också ha dig som tandläkare, tänk att ha en tandläkare som kan prata inredning medans hon borrar
Mimma: Grattis till änglapållarna i affären, de är verkligen superfina.
Nu har jag nog glömt massor.. men fick med en del iaf
hej sahara: små hjärtan är fina att pyssla. Likaså små strutar och julstrumpor. Många här som visar fina bilder i sina bloggar, t.ex. LCroft. Visst kan pyssel och inredning kännas lite som "terapi" ibland, få tankarna på annat.
Fotograf: Grattis till vattnet
Sunna: Ibland kan mjölkfri kost (för dig alltså) hjälpa mot kolik. Kan vara värt att prova iaf. Lycka till!
MiaMariah: Kul att du är tillbaka! Kram
Har inte läst här sen igår på morgonen, hinner inte läsa ikapp heller. Men vad kul det låter med era swap paket.
Jag har faktiskt fått paket idag också (en beställning men så kul iaf ) Otroligt fin Änglapålle och hjärtegryn mimmamum!! De har hittat hem