Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Anton2005 skrev 2007-11-23 11:45:19 följande:
    HJÄLP!! Jag fick ett utdrag från en kreditupplysning på ratsit hemskickad till mig. Står namn och allt på killen som gjort den och jag har ingen aning om vem det är. Känns ju lite läskigt
    Fy vad läskigt. Undrar varför han har kollat upp dig?
  • LinaoMatilda
    Rori skrev 2007-11-23 12:16:43 följande:
    Kan bra hända att det inte är plast, de va bara jag som antog det. Var har du sett?
    I helsingfors, men var.. hmm... springer i för många butiker för att hålla reda på sånt Men jag kan kolla efter sånt åt dig om du vill.
  • LinaoMatilda
    Anton2005 skrev 2007-11-23 12:15:09 följande:
    Ja jag blev gör skraj. Tog iaf mod till mig och ringde upp honom. Då kollade han åt en kund som jag har. Att folk är å nyfikna
    Oj vad modigt! Bra gjort.
  • LinaoMatilda
    mimmamum skrev 2007-11-23 12:23:00 följande:
    Vad spännande det ska bli att få rapport från juliah! Undra vad de gör just nu!?
    Ja visst är det spännande. Hoppas hon har tid att njuta av det.
  • LinaoMatilda
    Rori skrev 2007-11-23 12:40:27 följande:
    Va ni är snälla som hjärlper mej med bandet  Nu har jag haft min svärmor på rundvandring i stan (hon fick söka en hel del) och hon hittade ett vitt o rött randigt som är mycket likt, men i plast, så hon tog 10 meter åt mej, så nu nöjer jag mej med det tills jag hittar det "äkta" bandet
    Va bra att det ordnade sig
  • LinaoMatilda
    Mori skrev 2007-11-23 13:13:14 följande:
    Ingen bra dag idag Skulle på makens farfars begravning, väl där ringde de från dagis och sa att Moa hade feber. Så det var bara att kasta sig in i bilen, köra 40 min, hämta lilla sjukligen och åka hem. Maken fick åka själv på begravningen, kändes inte alls bra, vet ju att jag hade velat ha honom med mig om det var min farfar. Jag har inte träffat hans farfar mer än ett par gånger men det känns ju som om man vill komma på begravningen iallafall, tillsammans med med min man...Tröstar mig själv med att tjyvsmaka på tryfflarna och de goda kakorna med apelsin och vanlijsmak (recept i lantliv)..*bjuder om någon annan vill smaka*
     Åå vad tråkigt för er

Tackar för smakbiten iaf

Ewis: Vilka söta små hjärtan! Är det dem du har gjort? Måste kolla efter receptet bak i tråden då.
  • LinaoMatilda

FruPuffen: Va fint! Trevligt med bilder.

• LinaoMatilda

Vad segt det var här.. sitter alla och väntar på Julias raport?

• LinaoMatilda
    Juleja skrev 2007-11-23 16:35:33 följande:
    korall skrev 2007-11-23 08:43:14 följande:Tack alla för lyckönskningarna! Allt såg fint ut och den lilla levde runt! Det är ju så roligt att få se! Jag är i slutet på v 20 början på 21 tror jag. Blev ändrat datum idag, till 11 april. Är hos mamma på visit ikväll. Mysigt! Svärmor och andra tanter kommer också. Glöggafton och snack!
    Trevligt att allt var bra.
    Hoppas ni får en mysig kväll!
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2007-11-23 16:50:43 följande:
    Heeej, tröttare än efter en förlossning Kommer in senare eller imorgon för en superdetaljerad rapport
    Hej!! Toppen, ser framemot raporten
Svar på tråden Vita hem del 6