Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Sylt skrev 2007-11-16 21:45:07 följande:
    Hade min man hört detta påstående hade han skrattat så han kissade i byxan
    hehe, min man hade nog hållt med om min andel av påståendet iaf
  • LinaoMatilda

God morgon!

Vad händer här idag då? Någon som ska hitta på något kul?

Lasseliten: En dag i sthlm låter trevligt!

Sylt: Vilka söta påsar med stjärnor!

• LinaoMatilda

Ja det är tråkigt med helgjobb. Känns som hela världen sover förutom jag när man åker till jobbet Men du kan ju trösta dig med att jag iaf är vaken

Ha en bra dag på jobbet. Ska kolla din blogg nu.

• LinaoMatilda

VSM: Åå ni har ju så fint hemma! Spegeln passar så bra in i sovrummet. Och jag gillar bordet i köket!

• LinaoMatilda

God morgon Lisa och mimmi.

Min snälla pappa kommer hit och hjälper mig med panelen i lilla toaletten. Sånt jobbigt som hörn och eldosor

• LinaoMatilda

Mimmi: Vi lägger upp halvpanel. Riktigt trä, alltså inga skivor. Jag hade turen att få sånt som hade blivit över från ett bygge och det räckte iom att toaletten är så liten

• LinaoMatilda

Tack Jo, pappa behövs definitivt. Och hans verktyg också, lättare att såga med en cirkelsåg *ser framför mig hur jag sågar med en vanlig såg... och svär*

• LinaoMatilda
    malins79 skrev 2007-11-17 07:51:45 följande:
    God morgon!Här blir det ett besök på Second handbutiken, ska kolla in om dom har några fina växarsängar. vilket är finast, sängar som har "hela" gavlar eller ribbor på fot-och huvudgavel (som en spjälsäng)?Ikväll ska vi till några kompisar, vi ska beställa hem lite mat. Vi var på deras bröllop i augusti och då vann Marcus titlen "värsta kocken" och i pris skulle man bjuda brudparet på hämtmat en gång under hösten
    God morgon

Jag gillar de sängarna som har hela gavlar bäst.
    Låter som en trevlig kväll
  • LinaoMatilda
    mimmi006 skrev 2007-11-17 07:53:19 följande:
    Verktyg kan man inte få för lite av... jag kan tipsa om att använda japansk såg när ni ska ta ur lite i panelen, de är kanon för de fläker inte.
    Ok tack Min pappa har eget byggföretag, så jag litar på att han tar med det som behövs.
  • LinaoMatilda

Mimmi: japps, inte alls fel. Även om han kommer hit för att träffa barnbarnen idag så går det ju snabbt och smidigt för honom att såga till några plankor

Svar på tråden Vita hem del 6