Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Karamellfabriken skrev 2007-11-22 14:26:34 följande:
    Hur är det man brukar säga.......?"Inget nytt under solen" Men jag visar mitt skåp iaf
    Va fint! Spegeln passade ju jättefint dit.
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2007-11-22 15:26:52 följande:
    Som jag trodde, det var ingen fara med Saga, skönt. Hoppas bara nu att febern går över tills på lördag och att inte Jacob blir sjuk.
    Vad bra!
  • LinaoMatilda
    Mufflon skrev 2007-11-22 19:57:28 följande:
    Nån som vet om "Leilas" går i repris? 
    Ja det var någon som skrev ett inlägg om det tidigare.. bläddra bakåt lite så hittar du tiden.
  • LinaoMatilda
    MiaMariah skrev 2007-11-22 20:18:19 följande:
    Var det idag hon skulle få hemmet fotat? Var det ett vanligt inredningsreportage eller inför jul kanske?
    Det var ett jul-reportage till Aftonbladet. Var det idag eller imorgon? Spännande är det iaf
  • LinaoMatilda
    gemelli skrev 2007-11-22 20:56:16 följande:
    På Nackabyggnadsvård har kanonfina beslag som skulle bli jttefint till ert kök ni valt www.nackabyggnadsvard.se/plist/default.asp...
    Vilken underbar butik! Hittade ett beslag jag letat efter där. Hoppas de kan skicka ett litet paket till Finland. Det borde väl gå, om man betalar med kort så kan de ju få kortnr per telefon...
  • LinaoMatilda

Gemelli: ettan tycker jag.

Karamellfabriken: Va fint!

• LinaoMatilda

Hej!

Pofsan: Grattis till fynden!

Julia: Håller tummarna att ni får en härlig dag, vad spännande!! Bra att du stod på dig angående kläderna.

Rori: Vad är det för band? Jag har missat det.

• LinaoMatilda

Juleja: Lycka till på UL idag. 

• LinaoMatilda
    Rori skrev 2007-11-23 11:15:28 följande:
    Ett randigt smalt (tror det är)plastband Finns i olika fäger....
    Har försökt kolla runt bland klipp och bilder från Leilas program. Men hittar inte bandet, min dator vill inte öppna alla klipp heller.. men ser jag det och vet varm man kan få tag i det så säger jag till
  • LinaoMatilda
    Rori skrev 2007-11-23 12:09:45 följande:
    Just de banden är det!TACK lillafruluva
    Ahaaa, jo men sånt har jag sett. Men är det plast? Jag har sett i tråd/tyg liksom
Svar på tråden Vita hem del 6