Vita hem del 6

Japp! Jag är med
MiaMariah: Tusen grattis!!!!! Tror dom får vara som dom är.. Men inget går säkert för vitfärgen
Hej allihopa!
Fick paket från stickbutiken idag så här ska virkas
Dessutom fick jag paket från en säljare på tradera. Hade vunnit auktionen på en gammelrosa klänning som jag kände mig lite osäker på. Men när jag fick dn och provade så måste jag erkänna att jag grät en skvätt, för den satt som skräddarsydd. Detta är en koreansk klänning vilket passar mig perfekt. Jag är ju bara 153 cm lång och knappa 50 kilo så det är inte lätt att hitta damkläder som sitter bra Hlet överlycklig belv jag, nu har jag en fin klänning till bröllopet vi ska på i maj.
Bara glada nyheter Hittade dessutom en massa modeller med pumps på laredout i strl 35
Lite stort, men det är bättre än 36!! Finns ju nästn inga skoaffärer som säljer 35 i dam längre...
Jo en "tråkig" sak... Min kamera håller på och styggar sig mot mig. När jag ska ladda över bilderna till datorn så visar kameran att på displayen att den är ansluten till usb-kabeln, men dator reagerar inte alls. Funkar inte på makens dator heller.. Någon som kan sånt här? Senast för ett par dagar sedan funkgerade allt prima ju!
Nu ni! Jag har rätt kort stubin och tappade tålamodet på kameran och smällde den i skrivbordet.... Å se på fasen om inte åbäket börjar överföra bilderna !!
Här en prototyp till vikrad ballerinatoffel. Ojämt virkad och endast ett prov, men iallafall
Å här kommer en bild på klänningen, dock får jag inte till det med att återge färgen, och den ska sitta på för att var så där fin!
Miamariah: Tack! Vi kanske skulle ta och öppna någon laga elgrejer mottagning du och jag. Billigt att införskaffa verktygen.... Spikklubba och slegga räcker!
LinaoMatilda: Tackar!
LInaoMatilda: Blev lite kär i handfatet! Gillar sådana små.