• Mori

Vita hem del 6

Beatrize74 skrev 2008-01-21 15:48:51 följande:
    Jag har röd-vitrandiga tyger både från IKEA och från Panduro (som ju har postorder). Det randiga som jag har på mina vimplar är från Panduro (Tildaserien tror jag till och med)
    Aha! Får kika där då
  • Mori
    juliah skrev 2008-01-21 15:55:01 följande:
    Lovade ju en bild på brädan jag gjort till emmasas lilla tjej, det blev en virkad boll också!Tar bort bilden om en stund!Mori, ok, jag har också en bit att åka tyvärr.versan, Tack! Jag har inte fått veta lönen ännu men jag har svårt att tänka mig att den är lika bra som en lärarlön. I sthlm är lärarlönerna helt ok.
    Åh så söta! Får man fråga vad du använt för garn till bollen? Och om du har något mösnter. Jag får inte riktigt till en begriplig beskrivning av bebistofflorna, men jag jobbar på det:
  • Mori
    juliah skrev 2008-01-21 16:19:15 följande:
    Vicka, den andra!Mori, jag försökte få fram beskrivningen men det gick inte, återkommer.
    Blir så bra så Om du vet vad garnet heter kan du väl tjoa lite
  • Mori
    juliah skrev 2008-01-21 16:26:11 följande:
    Vicka, jag beställde ett i vitt linne från La redoute, so home. De är på rea just nu.Mori, det står bara Cotton på garnet. 12kr nystanet, går väldigt smidigt att ringa in en beställning. Du kan se alla färgerna på deras hemsida.
    Tack! Rackarns att jag nyss lagt in en beställning
  • Mori
    LinaoMatilda skrev 2008-01-21 18:19:41 följande:
    Änglapållar på besök i min blogg.
    Så fina inlägg med finfina grejer
  • Mori
    Toola skrev 2008-01-21 22:22:47 följande:
    God Kväll !Var och målade förra veckan, min systerdotter ringde o hade panik om att dom var för få på målaraftonen o frågade om jag hade råd att följa med.å vem kan neka till ett sånt erbjudande även om januarikassan är skral.Tänkte visa upp mitt senaste alster.En snögubbe till sonen blev det - det är ju trots allt vinter än...
    Så duktig du är! Du har fått till ögonen jättebra!
  • Mori

Undrar om någon vet var jag på internet kan hitta en ganska stor bild på prinsessan på ärten. Ska måla en tavla på bildlektionen men behööver lite inspiration!

• Mori
    MiaMariah skrev 2008-01-23 12:51:17 följande:
    Vitthemochlycka.blogspot.com
    Inte nog med att fotona är vackra, du skriver så härligt också!!
    Återhämtat oss efter lite kräksjuka
    Jennnie skrev 2008-01-23 14:17:53 följande:
    Tack, det är småa som bygger INga tips om braskaminen? Och på ditt hus hade jag nog funderat hur ni vill ha det, vill ni inte göra om på andra sidan av trappen? SNyggast är ju alltid om trappen är en helhet, dock kan det ju bli lättast att måla allt vitt. Men skulle jag göra en tillfällig lösning skulle jag absolut bara måla en våning.Kram Jennie
    Hej och välkommen!
    M HOW skrev 2008-01-23 14:27:02 följande:
    nytt hos mig..minlillavitavra.blogg.se/
    Så fint badrummet blev! Älskar "soffhörnan"!
  • Mori

Vicka81
    Supersnyggt! Kommer du och målar här också ?

Fluffiga: *Svimmar* Så otroligt vackert det blev med bilder i fönsterna!! Förstår vad du menar precis. Folk tittar sig omkring här och säger att det är såååå harmoniskt och fint. Fast tilläger sen att "de gillar ju mer färg"....

Någon som kan hinta mig om hur stor en nyfödds bebis fot är (hur lång i centimeter) Håller på och virkar bebistoflor till en kompis som ska ha barn men har redan glömt hur små dom små liven är

• Mori
    MildaMaränger skrev 2008-01-23 20:30:22 följande:
    usch idag är det deppigt här.. är så sugen på att radera bloggen, hoppa av FL och aldrig mer bryr mig om inredning... ni gör så fint allihop och jag är så avis... men jag orkar inte bry mig om hur det ser ut hemma
    Näää! Kom igen nu marängen, du är ju grädden på moset här ju!
Svar på tråden Vita hem del 6