• Lynn84

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2008-01-16 19:35:36 följande:
    Fy bubblan vad det blåser här! Gör det det hos er andra också eller är det bara här? Vilken fantastiskt tråkig vinter det är! Och efter den dåliga sommaren så känns det extra tungt.Oj vilket bra humör man var på idag då! *f-låt*
    Om du är på dåligt humör så tycker jag du ska läsa om min fantastiska dröm jag hade härrom natten. Jag skrattar fortfarande när jag tänker på den!!! Den finns längre upp på sidan i ett av MiaMariahs inlägg...

*mooaahhaahaaa* 
    ~Mamma till Colin, snart 3! och bebis i magen~ :0)
  • Lynn84
    Kajsa M skrev 2008-01-16 19:59:37 följande:
    Ja, jag letade efter en vit, får ta mig en titt igen!
    Aaah...fel citat.

Mitt svar till dig Kajsa .......

- Hihihihihi! Visst låter det som någon romantiskt film från 80-talet!!! En sån där, där tjejen står i ett vattenfall och ser snygg ut men grym solbränna och en snygg kille i närheten. En sån kille som är så där vansinnigt snygg att man sitter i soffan och hoppar. *skrattar*
  • Lynn84

Alla byter sina pressbilder så jag blir själv sugen på att ha något som inte ser ut som jag.

Ja, alltså ett ting eller så. Ni andra är så anonyma här, jag visar hela fejset!

Tåls att tänka på det här.....*tänker så det knakar*

• Lynn84
    Det ljuva livet skrev 2008-01-16 21:37:41 följande:
    Du får kalla mig för DLL, Det är det jag menar med bilden. Jag kollar mer på den än vad jag läser nicket. Ett tag var jag ruskigt förvirrad när Lasseliten och Himmelbit hade lika bild
    Ja och så lägger vi till ett O där med så blir det DOLL!!!
    Låter lite som en sexig mama!!!!

• Lynn84

*Jag igen*

Ni ska veta att det snurrar inredning i mitt huvud dagarna i ända!!!
    *pust*
    Det blir nästan jobbigt när man inte kan få utlopp för det utan bara måste vänta!

Satt nyss och kollade i Ellos katalogen. Åh, så mkt fint! Ska köpa mig ett par rosa linnegardiner till köket. Och tusen andra fina saker jag hittade! Ingen som har lite för mkt pengar och känner sig givmild ikväll?????  Skrattande

• Lynn84
    Kajsa M skrev 2008-01-16 21:41:20 följande:
    Men är man så söt så har man ju inget att skämmas för! Tittar gärna på din bild!
    ÅÅHH! Det var snällt sagt!!! GeneradKyss

*Ska skvallra för sambon...tadidadida!*

• Lynn84
    Kajsa M skrev 2008-01-16 21:43:36 följande:
    Eller DOLLY!
    Hahahahahaha! Ja...Hör du det DOLLY!!!! HA! Vilket var bäst? VSM eller DOLLY??????

Moaahahhaaahaa....

*förlåt....börjar bli trött*

*asg*

• Lynn84
    FruPuffen skrev 2008-01-16 21:44:48 följande:
    Hjälp! Nu blir jag förvirrad! VSM=Det ljuva livet??? Fast det är klart, inte helt ologiskt när din blogg heter så.. *Lättare att komma ihåg* Lynn84: Egentligen känns det mer persoligt att skriva till någon som har ett ansikte! Ni får dock bara se mina pojkar, men jag har bild på mig i mitt galleri istället.
    Ja..det har du lite rätt i. Här känner man till de flesta genom nicket. Om man sen går in till någons gästbok för att skriva kan man se en känning här ifrån som lämnat en hälsning och så avslutat med sitt riktiga namn. Det blir helknasigt. För alla här inne som inte heter Lynn eller Juliah heter såklart Frupuffen, vaniljdröm, "DOLLY" etc i verkligheten (!)

Nä då...men man blir smått förvirrad när man inser att personen faktiskt har ett annant namn. Och då ska man bekanta sig med att den "personligheten" man lärt känna här ska passa överens med dess riktiga namn.

Är det du som heter Anette??
  • Lynn84
    Himmelbit skrev 2008-01-16 21:46:16 följande:
    Ok, ska vi bestämma att alla måste visa sitt ansikte istället?Omröstning??
    O nej...det behövs inte!
    Himmelbit skrev 2008-01-16 21:47:48 följande:
    Ett perfekt straff - DOLLY it is!!
    It will always be DOLLY! 
    Det ljuva livet skrev 2008-01-16 21:48:56 följande:
    Jag heter faktiskt heller Dolly än Värsta Supermamman. Dolly får bli nästa nick.Mitt alldra första nick var galet tråkigt.. nån som minns det!Lynn. Klart att du ska ha den fina bilden!  Jag minns hur insnöad jag var precis innan vi flyttade in i vårt hus. Man kan liksom inte tänka på nååååått annat.
    Jag minns inte...berätta!

Jesus vad lustigt det blev när jag skriver....jaja...
Svar på tråden Vita hem del 6