• Lynn84

Vita hem del 6

Det ljuva livet skrev 2008-01-16 21:52:41 följande:
    Himmelbiten: Lugna ner daj, lugna ner daj! Jag kan fortsätta att vara VSM i verkligheten även om jag inte heter så på fl längre. Angående i:et så ville jag att bloggen skulle hete Det Ljuva Livet från början men det var upptaget.*bloggar om min något mindre lyxiga bakmaskin*
    Skruttan! Där finns ingen bakmaskin, bara fina ord!!!!
    ~Mamma till Colin, snart 3! och bebis i magen~ :0)
  • Lynn84
    Himmelbit skrev 2008-01-16 21:55:18 följande:
    For the record - jag heter INTE Himmelbit. Jag heter Sandra Jag tycker att din bild är jättetrevlig! Väldigt personligt med ansikte precis som ni skriver. Själv står jag mest bakom kameran... Letade lite och lyckades hitta en bild när jag höggravid sitter i en fåtölj med knasig min och en skål med chokladrollo på magen... Kanske kan hitta en gammal bal-bild istället från sådär en 4-5 år sedan
    Hahahaha! Åh, det är inte så skönt att vara gravid just nu, och jag är låååångt ifrån "klar"
    7 maj är BF. Har redan problem med plats i magen, andningen, trycket och....den där lilla snorisen som sparkar mig i pyttan! Inte alls skönt ju!
    Inte 20 ggr på raken. *spark spark spark*

Har du inga kort alls som är rätt nytagna eller iaf bara nått år eller två.
    Jag brukar helt ärligt få be folk fota mig eller så försöker jag ta ett kort på mig själv i bland...om jag känner mig snygg *skrattar* för annars är det ingen som tar nått och då finns det aldrig bilder på mig. Som om att jag inte existerat! *buhuuuuu*

• Lynn84

Vad hände med FruPuffen??
    Försvann hon???

• Lynn84
    Det ljuva livet skrev 2008-01-16 22:02:33 följande:
    Jag hette 3påG. Blev medlem när jag väntade minstingen och tänkte nog inte riktigt efter .Har bloggat om behov. Nu finns det en bakmaskinJag kan ha mig som bild, men då kommer ni ju inte alls att känna igen mig. Men men bara för ikväll så!
    3påG....hihi...jag känner till ett stort lokalt coverband som heter PåG!
    Dem är mkt runt om i sverige och spelar, bl a Åre...

:0)
  • Lynn84

Lynn84 är inte heller så kul för den delen.

Funderar på om jag skulle byta till Astrid istället som är mitt mellan namn.
    Det är så sött att man blir glad....iaf jag...

• Lynn84
    Himmelbit

Så hade jag inte föreställt mig dig!
    Fast egentligen vet jag inte om jag tänker så mkt på hur ni ser ut, någon av er.
    Man bara pratar på och så har man väl en bild i huvudet, fast inte en medveten bild, om man kan säga så. Utan mer att - oj, är det så du/ni ser ut!? Lite häftigt.
  • Lynn84
    Kajsa M skrev 2008-01-16 22:10:01 följande:
    Nej jag har visst ingen bild på mig själv i denna datorn. Så ni får nöja er med tulpanen ikväll. Lynn84BEhåll ditt namn! det lbir ju aldrig inaktuellt! Som 3påG blev efter födseln.
    Det har du rätt i. Så kan jag också tänka när man ser vissa här på FL som heter nått i stil med " 2 vill bli 3" och så är dem plötsligt fyra! Eller, Längtar efter bebis...och så har man fått den där lilla sötingen.

Undrar nu om jag tog namn som finns här på riktigt?
  • Lynn84
    Kajsa M skrev 2008-01-16 22:14:53 följande:
    Var det inte du som beskrev mig som en dyr, smart, glasögonprydd snobb?
    Hahahahaha...ja, jo! Fast inte som snobb tänkt, utan som en modern tjej bara!
    En sån som är medveten om det mesta. Alltid har det kliniskt rent och som man blir lite rädd för...för att man själv är en slarvmaja med ett skrikigt och bråkigt barn på affären, själv är man alldeles svettig och hade egentligen behövt duscha ETER besöket på stan än INNAN!!!! *Skrattar*

Hahaha..nää...nu tror du väl jag e knäpp!
  • Lynn84
    Himmelbit skrev 2008-01-16 22:16:13 följande:
    Där är du ju!! Men jag har sett dig innan men då var du ljus eller?! *förvirrad*Jättesöt är du!
    Fel citat....men endå till dig!

JAg hade nog tänkt mig dig som en blond tjej ja. En tjej som smälter in, men du syns!
  • Lynn84
    Det ljuva livet skrev 2008-01-16 22:14:31 följande:
    Men! Hallå där sandra! Håll dig till en bild på dig själv. *superförvirrad*Lillafruluva: Jag gillar KissMe eller travellers typewriter.
    Jahaaaa! Det är så du ser ut Frida...som ett stort vandrande ÖGA!!!!

*harkel* jag menar DOLLY!!!!

*fniss*
Svar på tråden Vita hem del 6