Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

caffe latte skrev 2007-11-30 14:32:11 följande:
    Kajsa M skrev 2007-11-30 14:04:01 följande: Kajsa: Vad fint du har gjort. Jag hade nog valt att ha kvar en eller två hjärtan som dekoration, en blandning mellan de två alternativen alltså :)
    Det är ju också ett alternativ!
  • Kajsa M
    MiaMariah skrev 2007-11-30 14:33:40 följande:
    Kajsa - å vad fint du pyntat! Jag tycker du inte ska ha hjärtan, blir lite enklare och less is more som jag brukar tjata om Underbart söta båda två men nummer 2 håller jag på där hon tittar in i kameran.
    Japp, de är redan borttagna. Gillar också Less is more-tänket!

Juliah
    Låter som om du har haft riktigt kul idag. Hoppas på bilder senare!
  • Kajsa M
    juliah skrev 2007-11-30 14:34:15 följande:
    Kajsa, tack för inspiration, nu vet jag exakt hur jag ska använda mina "sylt hjärtan" Vicka, nr 2 tycker jag.Lcroft, snart snart, det är projekt tvättstuga som ska avslutas. tar tid, kostar pengar, men snart så!malins, jag skulle inte heller "upplysa" om det. Jag skulle bli rätt förbaskad som säljare om en person ger mig infon, och sedan inte är själv villig att betala vad den är värd. Och vad den är värd är ju svårt att avgöra eftersom den är begagnad och utan sidor.Jag tror att du snart hittar en underbar säng till lille Jacob. Jag tycker föresten väldigt mycket om den där vita järnsängen som Ikea har, vet du vilken jag menar? 
    Ja man vill ju liksom få ngn användning för allt swappynt, men det mesta kommer hamna i granen!
    MiaMariah skrev 2007-11-30 14:34:45 följande:
    Underbar banner du gjort! Jag ser alla bilder om jag skrollar lite till höger.. Mysigt adventsinlägg också!
    Fast den är gammal! Men plötsligt vill den inte fram! Ser bara 2 cm av den!
  • Kajsa M
    MiaMariah skrev 2007-11-30 14:38:26 följande:
    2 cm!? Nej, jag ser typ 95 procent av den och den sista snutten om jag drar till höger.. Konstigt..
    märkligt!
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-30 14:39:36 följande:
    Bäggetvå är ursöta men tvåan är extra söt!Vi har monterat granen jag köpre i Ullared! Shit vad stor den är, jag tittade nog inte riktigt på storleken när jag köpte den. Barnen är överlyckliga och vill klä den snarast!Lägg märke till att dne går nästan ända upp till taket!
    Så det blir plast i år? Vi funderar också på det! Vi ska vara borta en del över julen så den kommer bli utan vatten... Men jag undrar om en kungsgran klarar sig bättre än en blågran?
  • Kajsa M
    MariaV skrev 2007-11-30 14:57:03 följande:
    Kajsa, vilken fin adventsljusstake! Det roliga är att jag tidigare idag har gjort något liknande med blockljus, mossa och zinkskyltar Men jag har inte härmas, jag lovar.Det låter som en toppendag Juliah!
    Här härmas ingen, vi inspireras!

Miamariah
    Superfint pyntat i granen!

Juliah
    hihi, kul pappa! Min pappa skullenog aldrig kommentera mina kläder alls. Han tycker kortkorta kjolar och nätstrumpbyxor är snyggast på tjejer! Och det är inte riktigt min stil!
  • Kajsa M
    Bonnie med E 02 och F 04 skrev 2007-11-30 15:42:25 följande:
    Varför hittar jag inte till bloggtråden 4 för vita vackra hem??Kan inte hitta dit. Brukar ligga i mina favoriter men inte nu längre?//Bonniewww.bonniesvitarum.blogspot.com/
    Den är borttagen pga att en del säljer saker i sina bloggar och då räknas det som reklam - vilket är förbjudet...
    Men Smajla ska göra en ny i helgen där de är borttagna som säljer.
    juliah skrev 2007-11-30 15:44:24 följande:
    lillafruluva, bläddrade snabbt igenom, recept med choklad och en väldigt vacker tvättstuga hann jag lägga på minnet.kajsa, jaha så du brukar inte ha nätstrumpbyxor och kort kjol på tur till ikea hihi...Nej men usch, jag skulle aldrig få för mig att piffa till max för ett Ikea besök.Nu är nya Himla kuddarna på plats i köket, ååå så juligt det blev
    Nej, nätstrumpbyxor på ikea är nog så långt ifrån mig man kan komma!

Har gjort en till krans idag av blåbärsris!
  • Kajsa M
    juliah skrev 2007-11-30 15:44:24 följande:
    lillafruluva, bläddrade snabbt igenom, recept med choklad och en väldigt vacker tvättstuga hann jag lägga på minnet.kajsa, jaha så du brukar inte ha nätstrumpbyxor och kort kjol på tur till ikea hihi...Nej men usch, jag skulle aldrig få för mig att piffa till max för ett Ikea besök.Nu är nya Himla kuddarna på plats i köket, ååå så juligt det blev
    Men visa då!!!! *otålig*
Svar på tråden Vita hem del 6