Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M
    Septemberpyret skrev 2007-11-28 16:31:34 följande:
    Vitadrömmar: vad hemskt, detta har jag missat helt...!Kajsa M: Bordet var vitt med 3 stolar på varje sida och med tilläggsskivor på ändarna. Ganska romantiskt i stilen och lite "shabby" i stilen som skåpen i ladan som vi kikade på... Hm, vet inte om den förklaringen hjälpte så mycket...! Är det någon som har lust att förklara för mej hur man lägger in bilder här i tråden, har försökt men får det inte att funka... Har preis varit och fyndat lite nya saker om ni vill se...?
    Okej. Lite hjälpte det men jag får väl ta en tur in dit när vi åker norrut över julen.
    annars är jag förtjust i åminne på mio och vita Ingolf  stolar på ikea tillsammans med det svarta slagbordet leksvik. Vore det helt fel tro?
  • Kajsa M
    Karamellfabriken skrev 2007-11-28 17:53:36 följande:
    Jösses! Min treåring har råkat få i sig en slurk Coca Cola (första gången) och han är som förbytt. Håller på att riva stället. Hjälp !
    hihi. det drack min tjej ur sugrör när hon 6 mån! Vi trodde inte hon skulle fixa sugröret och gjorde det mest på skoj. Men hon fick upp colan genom sugröret och tårarna sprutade! Men hon ville ändå ha mer!

Vad tycker ni om INGOLF vita stolar från IKEA. Sugen på dom, maken har också accepterat dem.
  • Kajsa M

Åhhh va mkt jag vill kommentera. Hade gjort mitt livs längsta inlägg, gick och duschade, och så har maken tagit MIN dator. Nu är allt borta, ska försöka minnas litegrann i allafall.

Himmelbit - fina bilder, mysig soffa! Det var ngt mer du visade och skrev om men det föll bort. Har väldigt begränsad lagringsmöjlighet i mitt hjärnkontor så här sent!

Juliah - Tack! Kul att du gillade kudden!

Septemberpyret - vilken gullig soffa!!!

och där tog minnet slut. Fantastiskt bra va?! Skrikandes

Idag är jag lite uppåt! Har sålt en hylla i ek som jag avskytt. Sen har vi varit och kollat på nya köksmöbler och har hittat delvis vad vi vill ha.  *lite hemlig*

Jag har sytt en ny vit gardin till arbetsrummet och satt upp alla julstjärnor. Imorgon ska jag köpa julblommor till fönstren.

På tisdag nästa vecka ska jag på pysselkväll på en blomsterbutik och göra egna kransar och julgrupper. Superkul! Har varit på det tidigare jular och det är en av julens höjdpunkter.

Skrivbordet som jag skulle köpa skippar jag nog. Sprickan var alldeles otroligt stor! Och skivan har slagit sig massor. Nä, det blir för mkt jobb, det inser även jag. Får leta vidare..Gråter.

Jahopp det var min lediga dag det...

• Kajsa M
    Busan skrev 2007-11-29 10:02:13 följande:
    KajsaM: Jag blev lite besviken på Åminne bord och stolar kändes lite klena för mig som har en ganska lång man han såg ut som en jätte. Bordet är sån där folielaminat eller vad det heter. Stolarna är jättefina i modellen. Det fick bli ett Wilma istället inte samma prisklass dock men vi är supernöjda.
    Jaha, nej jag vill ha rent trä, inget laminat. det måste gå att slipa och måla om ifall det blir märken. Wilmla är ju drömmen, men för dyrt för tillfället för oss.
Svar på tråden Vita hem del 6