Vita hem del 6
Heaven81ÅHHHH! Så otroligt mkt fint du har gjort!!!!
Vitadrömmar
Usch så hemskt! Har missat denna tragiska nyhet.
Åhhh va mkt jag vill kommentera. Hade gjort mitt livs längsta inlägg, gick och duschade, och så har maken tagit MIN dator. Nu är allt borta, ska försöka minnas litegrann i allafall.
Himmelbit - fina bilder, mysig soffa! Det var ngt mer du visade och skrev om men det föll bort. Har väldigt begränsad lagringsmöjlighet i mitt hjärnkontor så här sent!
Juliah - Tack! Kul att du gillade kudden!
Septemberpyret - vilken gullig soffa!!!
och där tog minnet slut. Fantastiskt bra va?!
Idag är jag lite uppåt! Har sålt en hylla i ek som jag avskytt. Sen har vi varit och kollat på nya köksmöbler och har hittat delvis vad vi vill ha. *lite hemlig*
Jag har sytt en ny vit gardin till arbetsrummet och satt upp alla julstjärnor. Imorgon ska jag köpa julblommor till fönstren.
På tisdag nästa vecka ska jag på pysselkväll på en blomsterbutik och göra egna kransar och julgrupper. Superkul! Har varit på det tidigare jular och det är en av julens höjdpunkter.
Skrivbordet som jag skulle köpa skippar jag nog. Sprickan var alldeles otroligt stor! Och skivan har slagit sig massor. Nä, det blir för mkt jobb, det inser även jag. Får leta vidare...
Jahopp det var min lediga dag det...
Milda Maränger
Kul att du gillade swapen!
Fick åka hem idag från jobbet. Mår inte bra. Blev väl smittad till slut i alla fall av magsjukan.