Inlägg från: Kajsa M
|
-
-
Tack!lillafruluva skrev 2007-11-30 13:27:16 följande:Kajsa M skrev 2007-11-30 13:19:49 följande: Ja, det är ju bättre!!! ellos: www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspxSka försöka bli bra nu så vi kan kolla på den gruppe i helgen!Camilla R skrev 2007-11-30 13:32:58 följande:Kajsa M skrev 2007-11-30 12:36:27 följande: Jag tycker om den.. Fast det förstod du säkert redan..
Min mammas reaktion när jag sa att jag vill ha ännu mera vitt:
- Ja snart får man ta på sig solglasögon när man ska hem till er!Ja visst är det väl fint! Jag gillar priset också! känns defintivt överkomligt!MiaMariah skrev 2007-11-30 13:34:38 följande:Jag jobbar på bloggtråden! Har inte riktigt tid just nu bara, får se om jag hinner ikväll!
Jag har gjort en adventsljusstake med blockljus och mossa nu. någon som vill se? Inget märkvärdigt alls... -
Ja det är viktigt att dränka in mossan i vatten! Spruta sen med blomspruta en dusch varje dag, för brandsäkerheten också!
Har tagit lite bilder på mina alster. Ska lägga in dom i galleriet bara.
-
Ok ska de vita hjärtanen ligga eller ska den vara utan:
-
En liten ensemble med Moris söta ängel och MariaV:s vimplar -
Änglapållen får stå på en stol, för annars syns den knappt. Så liten och söt!
-
hihi, tack ändå!Camilla R skrev 2007-11-30 14:09:57 följande:Kajsa M skrev 2007-11-30 14:04:01 följande: Jättefint, men något smakråd verkar jag inte kunna vara. Först tänker jag att hjärtanen skall vara med, men sen byter jag ändå tillbaka till bilden utan.... Velig, ja något.. Någon annan kanske kan ge konkreta smakråd, hursom är den jättefin!
-
http://blandkuddarobusigabarn.blogspot.com/
nytt inlägg - advent.
Det blir faktiskt utan hjärtan, kändes renare utan. -
Men vad tusan har hänt med min bannen på bloggen? Ser ni 3 bilder? Jag ser bara fragment av bilderna...
-
Båda är ursöta!Vicka81 skrev 2007-11-30 14:29:22 följande:Vilket julkort tycker ni är finast? Ni som har så bra smak