Inlägg från: FruPuffen |Visa alla inlägg
  • FruPuffen
    Kajsa M skrev 2008-01-18 15:19:05 följande:
    Ja det är så jag bestämde från början. Sen hittade jag en massa fler rödvita tyger och började fundera. Men man ska gå på första känslan!Vad har det varit med er?Vilken underbar trumma!!!
    Ja kör på första känslan!
    Vi har varit förkylda o magsjuka.
  • FruPuffen
    Nån som vet fina inredningsbutiker i Uppsala? Ska dit på Tisdag. "In my carport" finns ju där, men finns det några inne i stan? Gärna nån som har zinkhus (förlåt att jag tjatar om dem igen )
  • FruPuffen

God kväll!
    Födelsedagsfirande avslutat ! Moussaka och lingonkaka bjöd vi på, 20 pers. Det tar på krafterna! Maken är nu iväg och hyr film och köper lördagsgodis som lite nedvarvning. Jag fick jättemånga Greengate-muggar som jag samlar på och ett SKRIVBORD som syrran hittat i GARAGET och nu piffat till! Kommer bilder sen när jag orkar.
    Lägesrapport barnsäng: Den kontakt jag hade som jag skulle få köpa Oliver furniture av till inköpspris har bränt ut sig! Det är därför vi inte fått tag i henne. Usch, stackarn känns inte som läge att fråga om hon vill beställa en säng åt mig... Så den får jag släppa....
    Däremot MÅSTE Viggo ha en ny säng NU. Han slog huvudet nu när jag skulle lägga honom . Var tvungen att ge Albin vatten och fick gå i från hans säng och då reste han sig på armbågarna och bonkade i kanten. Han blev jätteledsen... .
    Så på måndag åker vi till IKEA och köper en nöd-spjälsäng! För jag kan inte släpa Junon eller Sebran...Det får bli längre fram, när läget är rätt. Tipsa gärna om ni vet nåt !

Fråga: Nån som vet fina spjälskydd som man kan beställa på nätet? Påslakan tänkte jag beställa från Liten Jag genom Russinet.
    Nu ska jag läsa i kapp lite...

• FruPuffen
    lillafruluva skrev 2008-01-19 19:24:47 följande:
    magdalenashem.blogspot.com/  <---bilder från formex

Guuud vad fint *blir religiös*. Skåpet som hon visade i bloggen är mitt drömskåp alla kategorier! Och kuddarna...Längtar så till i morgon då jag ska dit! En liten försynt fråga bara till er som vet: Är det OK att fota på Formex (jag frågar för jag vill ju gärna göra det )

Tåfslan: Vad kul med tvättstugan!

• FruPuffen
    juliah skrev 2008-01-19 19:02:41 följande:
    Himmelbit,  Jag kommer nog att spana mer efter frupuffen än efter HD prylar *nyfiken*!
    HIHI, kommer att spana efter dig med !! Kanske vi ska ha en vit nejlika på kragen ? Fick lite ångest nu angåande kläderna!! Noa Noa o Odd Molly... Har inga såna kläder! Jo syrran har ett par skor, kanske jag borde dörna dit och låna dem? *Panik, river bland min HM-outfit*
  • FruPuffen
    nublu skrev 2008-01-19 20:32:11 följande:
    Fru Puffen: Det är fotoförbud på Formex. Om du menar skåpet med "Someting, anything, nothing" på så håller jag med, det är mitt älsklingsskåp. PB Home igen.
    Jag antog det!! Kan tänka mig att många vill spionera...
    Ja lådorna var jättefina! Men jag menade skåpet under den bilden.
Svar på tråden Vita hem del 6