Inlägg från: FruPuffen |Visa alla inlägg
  • FruPuffen

God kväll!
    Kikar bara in snabbt och säger att jag saknar er!! Har fortfarande fullt upp med en massa så jag ska läsa ikapp lite i morgon istället. Har i allafall vårstädat lite i bloggen, har fräschat upp den lite och lagt till lite färg (!). Har skrivit lite om Greengate, är helt sååld på dem just nu... Måste vara vårsolen! Tyck gärna till ang. bloggen!
    www.etthusivitt.blogspot.com

• FruPuffen

Hej igen!
    Var tvungen att börja med att vara lite ironisk i Ektorp-tråden... Vi är på G framöver att köpa en 2-sits sådan till allrummet .

Har ju varit lite frånvarande några dagar. Vi har styrt upp lite här hemma, röjt, åkt till returen, maken bygger garderober i sovrummet, börjat greja lite med gästhuset... Har en STOR plan angående gästhuset, men inget är klart än på långa vägar så jag är hemlig, hemlig...

LillafruLuva: Vad spännande det låter med era projekt!!

• FruPuffen
    juliah skrev 2008-01-28 08:51:05 följande:
    Kajsa, iiiiih jag blir galet generad över det sista du skrev i ditt inlägg  Tack!Ska bli ytterst intressant att se vad hon hugger till med idag.Jag vill så gärna låta bli att skriva i sådana trådar men retar mig grymt på den hårda attityden folk har. Så himla enkelt att sitta och häva ur sig och provocera bakom skärmen.Har inte väldigt många i vår tråd just Ektorpsoffor? Ingte fel på inredningsintresset här om man säger så. Vi andas ju inredning dygnet runt för 17, nästan så att det blir osunt ibland
  • FruPuffen
    juliah skrev 2008-01-28 09:18:28 följande:
    Hej frupuffen, Så fint du gjort i din blogg! Jag är också kär i GG just nu. Har spanat in lite vårnytt som jag bara "måste" ha
    Tack!! Ja visst blev man kär i dem på Fomex? Kanske man borde ha en prickig grill? Ska till Stockholm på fredag och måste Shoppa greengate. Är det Syster lycklig man ska gå till då? Har du koll?
  • FruPuffen

Mimmamum: Förstår hur du känner dig ang hus... Precis så där kände jag förra våren, innan vi hittade huset. Det var upp och ner hela tiden, besvikelse efter budgivningar och förväntningar inför visningar. Men du ska se, en vacker dag har du ditt drömhus!! Kram!

LillafruLuva: Ska ni köpa torp? Har inte hängt med... Vad kul i så fall!

• FruPuffen
    juliah skrev 2008-01-28 09:32:48 följande:
    Himmelbit, jag putsar inte heller fönster längre, värt varje krona!Frupuffen, låter så spännande, kan du inte ge en liiiten hint?Syster lycklig har nog ett stort sortiment. Men de har kanske inte hunnit få in allt nytt.lillafuluva, har du hittat till leksaksförmedlingen ännu?
    Oj kom på att jag nämde det på mässan när vi sågs... . Det har med en dröm att göra (oj kan inte vara tyst, hihi) Men det är BARA i planeringsstadiet än så länge, MYCKET som ska klaffa... Vet inte hur mycket jag får nämna om "sånt" här på fl om ni förstår...
  • FruPuffen
    FruPuffen skrev 2008-01-28 09:42:20 följande:
    Oj kom på att jag nämde det på mässan när vi sågs.... Det har med en dröm att göra (oj kan inte vara tyst, hihi) Men det är BARA i planeringsstadiet än så länge, MYCKET som ska klaffa... Vet inte hur mycket jag får nämna om "sånt" här på fl om ni förstår...
    Obs missförstå inte, det är inget snusk!!
  • FruPuffen
    lillafruluva skrev 2008-01-28 09:46:33 följande:
    Ja, det är vårt sen årsskiftet! Perfekt läge och lagom långt att åka, perfekt helt enkelt!Juliah - Nej, men jag måste dit till nästa besök i staden. Jag skulle iförsig kunna åka i veckan med, vi får se när det blir
    Vad kul!!! Stort grattis!
  • FruPuffen
    lasseliten skrev 2008-01-28 09:51:40 följande:
    Usch, vad jobbigt det var att lämna Ebbe på dagis idag. Det har gått superbra sedan inskolningen i höstas, men fick veta i torsdags att han under veckan hade gått till grinden och ropat efter oss och varit ledsen. Han hade även gått undan och varit ledsen och längtat efter oss....Mitt mammahjärta svider och jag tycker att det känns såå tungt att lämna idag...Har era barn haft sådana perioder? E går bara 15 h i veckan och har varit en del sjuk så det har inte blivit så mkt dagis, kanske är det därför som han inte riktigt tycker att han trivs? Sorry, heeelt OT.... 
    Åh visst har Albin haft såna perioder när han gick på dagis! Det svider såå... Behöver dock inte alls vara att han inte trivs, han kanske bara tycker det är lite ovant att gå dit efter sjukdomarna? Barn brukar ju reagera när rutinerna bryts...
Svar på tråden Vita hem del 6