Vita hem del 6
Nytt hos mig i bloggen, om danska företaget O.S.V med Kathrine Therp.
www.etthusivitt.blogspot.com
Nytt hos mig i bloggen, om danska företaget O.S.V med Kathrine Therp.
God kväll!
Kikar bara in snabbt och säger att jag saknar er!! Har fortfarande fullt upp med en massa så jag ska läsa ikapp lite i morgon istället. Har i allafall vårstädat lite i bloggen, har fräschat upp den lite och lagt till lite färg (!). Har skrivit lite om Greengate, är helt sååld på dem just nu... Måste vara vårsolen! Tyck gärna till ang. bloggen!
Hej igen!
Var tvungen att börja med att vara lite ironisk i Ektorp-tråden... Vi är på G framöver att köpa en 2-sits sådan till allrummet .
Har ju varit lite frånvarande några dagar. Vi har styrt upp lite här hemma, röjt, åkt till returen, maken bygger garderober i sovrummet, börjat greja lite med gästhuset... Har en STOR plan angående gästhuset, men inget är klart än på långa vägar så jag är hemlig, hemlig...
LillafruLuva: Vad spännande det låter med era projekt!!
Mimmamum: Förstår hur du känner dig ang hus... Precis så där kände jag förra våren, innan vi hittade huset. Det var upp och ner hela tiden, besvikelse efter budgivningar och förväntningar inför visningar. Men du ska se, en vacker dag har du ditt drömhus!! Kram!
LillafruLuva: Ska ni köpa torp? Har inte hängt med... Vad kul i så fall!