Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita hem del 6

gemelli skrev 2008-01-05 19:13:54 följande:
    Hihih Camilla då slog du mig med 2 år Jag är -72:a så modig jag är
    Gammal är äldst då, eller?
  • Camilla R
    gemelli skrev 2008-01-05 19:13:54 följande:
    Hihih Camilla då slog du mig med 2 år Jag är -72:a så modig jag är
    Rena rama ungdomen
  • Camilla R

Nu skall jag gå och ha lite lördagsmys med familjen och se filmen SHREK 3.
    Hoppas alla får en jätteskön lördagkväll.

• Camilla R
    mimmi006 skrev 2008-01-05 19:17:06 följande:
    Nej, jag kollade inte, men de har en oxfordsoffa på rea... kanske de har fåtöljen till den också?Himmelbit- jag vill se dina opimpade bilder!
    Det är nästan så jag måste iväg och kika.
    Vill gärna ha en sån, fast får man fortfarande hänga här om man inte köper en vit...?
  • Camilla R
    gemelli skrev 2008-01-05 19:18:47 följande:
    Hahahaha jaaa eller hur Märkte det under graviditeten, oj där märktes det att man inte var 23 år som förra gången...Hahahah och min man som redan börjar fiska efter en till bebis... han tror alla barn är som Vide
    Hans förvåning kommer i så fall bli total, våra pojkar var som natt och dag.
    Nummer ett sov aldrig och när han väl gjorde det sov han aldrig längre än 2 timmar (detta varade i över ett års tid)
    Lillebror har dock alltid gillat att sova, så det kändes jättekonstigt att ha det så lugnt. Undrar hur jag skulle ha känt om det var omvänt?
  • Camilla R
    mimmi006 skrev 2008-01-05 19:23:20 följande:
    Himmelbit- det kommer att bli ursnyggt! Väldigt avis på bjälkarna!!Camilla- det är klart, vilken färg vill ni ha?
    Gärna brun eller svart (tror jag)
    vi har provat vit fåtölj (med icke avtagbart tyg) och det blir INTE kul, sen kanske inte det tyget vi har var av högsta kvalité
  • Camilla R

gemelli skrev 2008-01-05 19:24:14 följande:

Jaaa men jag vet inte om jag kommer kunna uppfylla hans önskan där... hua tycker det räcker nu...men men man ska aldrig säga aldrig
    Nä, du har jag två barn sedan innan också, så jag förstår att det är fullt upp!
  • Camilla R
    Lynn84 skrev 2008-01-06 19:02:01 följande:
    Är det några som har shoppat under reorna på nätet???Vad och VART har ni shoppat? Tipsa mig!!!
    Jag har inte shoppat något... Måste kolla över ekonomin lite grann så här efter jul och födelsedag. Att vi sen skall till Kanarieöarna den 1 februari kanske gör sitt till.
    Men jag suktar på mycket...
    Den här var det ju bra pris på nu www.furniturebox.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl&artgrp=41&artnr=HWRD-H04-1Sr&visa=1-20&Sort=Beskr&Visn=Std2
    Vi "behöver" nytt soffbord också. Vi är inte helt överens, sambon vill ha ett mörkt och ja, jag vill ha ett vitt. Vi har pratat om ett runt, men hittar inget vi gillar.
    Detta är ju nästan ett fynd www.mio.se/templates/MioProdukt.aspx&p=1
    Vitt och inte rektangulärt, men bra pris, borde kunna fungera som en del i övertalningen
  • Camilla R
    juliah skrev 2008-01-07 11:12:34 följande:
    Syltan, jag förstår maken fyller i mars, har börjat planera.Vet ni vad, jag har beställt en Kitchen Aid! Jag är så lycklig och nöjd! Förhoppningsvis ett av mina bästa köp! Tack för det snälla maken som förstått nu efter mååånga års tjat exakt hur viktig den maskinen är för mig!
    Förstår att du är glad och nöjd, den är nog ett stort VILL HA hos många (även hos mig) blev det av Pixmania?
Svar på tråden Vita hem del 6