Surfturf skrev 2008-01-18 12:38:25 följande:
Är hemma för att lämna påsar och äta lite,hos syster lycklig var det fint men inget nytt så ni missade inget.Alla Himla saker är flera säsonger gamla, så deras nya vår är mycket mer inspirerande.Green Gate, inget nytt
osv.In på Panduro för att komplettera ett Mohair nystan till min sjal jag stickar.Årstiden, massor av vackra saker, vill ha en spegel och alla ljuslyktor därifrån.Lite rödvin och middagsmat på vägen därifrån.Det är bara jag och tjejerna hemma, mannen är i Italien....(inte ett dugg avis)Gemelli, vilket hus, jag är grön av avund. Tänk att få sätta tänderna i det....Juliah, Mina föräldrar tog bort en bärande vägg och satt upp en vit limträbalk, så ge inte upp hoppet.I en lgh som jag var med och inredde hade familjen en "fläktramp" precis bakom spisen, stog upp en 20-25cm i rostfritt.Hur snyggt som helst.En reflektion:Dagens vanligaste fråga på jobbet är:Vilken färg i Gant kuddar säljer ni mest av?Jag svarar: blåKunden: då tar jag också blå...Är vi sååå rädda för att göra fel, inte ha det alla andra har???
Min tur idag till bl a Årstiden blev det inget med, är hemma och vab:ar istället. Fast det är klart, butikerna finns ju kvar även i nästa vecka.
Igår köpte jag en ny kanna. Duka hade 70% på julsaker däribland deras kopia av Västergårdens Bultande hjärta. Så en sån fick det bli och den fylldes med tulpaner *mysigt*
Jag, blir ju nyfiken på var du jobbar.. Sen kan jag inte låta bli att småle åt din reflektion. Att det viktigaste för kunden är vilken färg som är populärast inte den man själv gillar eller den som kanske skulle passa bäst hemma.