Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita hem del 6

mimmamum skrev 2008-01-17 07:52:46 följande:
    Kanske tar jag och använder Kitchen Aiden, skulle behöva fylla frysen med bullar (inte för min skull)
    Ibland bakar jag och barnen pizzabullar för att ha som picknick eller liknande. Då brukar vi göra lite nyttigare deg, med grahamsmjöl el liknande.
    "Måste" också baka vanliga bullar kanske i helgen, då äldste sonen skall ha sitt kalas nästa helg.
  • Camilla R

Var förresten inne på NK:s leksaksavdelning häromdagen och de rear nu ut BRIOs vita lekspis, ett tips för de som bor i Stockholm med omnejd.

• Camilla R
    Peak skrev 2008-01-17 20:46:45 följande:
    ligger Årstiden på Drottningg 88d? Får fram ngt som heter Årstiden torkat & bundet...
    Butiken ligger på Drottninggatan (tror det är 88) var där senast idag -men gick därifrån tomhänt.. Tror det blir ett nytt besök imorgon, behöver lite fler krukor
  • Camilla R

Kajsa M skrev 2008-01-17 21:58:51 följande:

Nej jag betalar inte 200 kr i frakt när varorna kostar 700. *surar*
    199 DKK är ju dessutom ungefär 250 SEK
  • Camilla R

Kajsa M skrev 2008-01-17 22:00:11 följande:

hihi, jag veeet! Var där i somras och kunde tagit med mig halva butiken!
    Själv jobbar jag alldeles för nära, så det är lätt hänt att det blir lunchbesök där och sen en skrivbordslunch..
  • Camilla R
    Surfturf skrev 2008-01-18 09:13:25 följande:
    Ok, då är det kanske inte så bra.Nu skall jag ta en plockrunda och sen ge mig ut på en spaning på stan sväng.Idag blir det syster lycklig, turqouise,gamla stan, pure and simple och kanske ngt mer, jo årstiden också,återkommer med rapport.
    Hade också planerat för en liten shoppingrunda med Årstiden och SysterLycklig som givna stop. Men jag får gå hem och avlösa sambon som är hemma och vab:ar istället.. Får väl sätta mig och internetshoppa istället.
Svar på tråden Vita hem del 6