Vita hem del 6

Oj, många sjuka nu...krya på er!
Jag ska hålla mig med adventsstakar och allt till nästa helg, men det är himla svårt!!
Vad tyckte ni om Leila igår då? Man vill ju göra allt hon gör, Saffransskorpor är ju iaf givna!
Hur har man sin bloggadress inskriven längst ner varje gång man gör ett inlägg, för ni skriver väl inte det varje gång?
Idag blir det lugnt här hemma, har huvudvärk... städa, tvätta...pyssla lite mellan varven...
Jag brukar alltid älska Fredagar, men denna helgen ser jag verkligen inte fram emot! Imorgon är det begravning(50 mil tur och retur), på lördag ska jag hälsa på bror på hemmet, (60 mil tur och retur) och på måndag ska han på rättegång *BLÄÄÄ*
Oj, här har man missat massa!! Har ju inte varit inne på hela helgen...får se om jag hinner läsa ikapp en del...
Hur har det gått med Juliahs repotage, är det något datum bestämt när det blir?
Lite nytt hos mig iaf..
Grattis Juliah, så himla roligt!! Helena är ju en riktig "guru", så det ska du ju suga åt dig på en gång!! Det kommer bli kanon! Du visste inte när i Aftonbladet du skulle vara med eller? Är det i Söndagsbilagan tro?
Fluffis: Tycker också nr.6, men 5:an gillade jag också!
Lasse: Jag är så himla sugen på att få upp stjärnor m.m nu också, men jag försöker underhålla mig med annat så länge Ska tvätta alla julgardiner m.m.
Hannnnah: Välkommen! Vad roligt med hus. Ang Sundborn kök är de nog rätt så dyra, men det är förmodligen väldigt bra kvalité och välgjorda! Fint dessutom!!
Hoppas på att sambon ska ta tag i att tapetsera v-rummet nu, han har gjort så fint bakom vår kasett nu. Han lyckades få fram den gamla fina murstocken och det är så fint! Blir så ombonat *lycklig*