lillafruluva skrev 2007-12-11 11:05:14 följande:
Usch, min kusin åkte in till akuten med aaalldeles för tidig vattenavgång och sammandragningar för ett par timmar sen. Hon är i vecka 22 och har haft sammandragningar innan!! Allt händer alla samtidigt!
Fy vad jobbigt! Hoppas att det kommer gå bra för henne och att den lill* vill stanna i magen.
Jag kommer inte heller fira jul med bror min och mycket av julkänslan faller för det, att veta att han är utan sin familj. Men man måste ju försöka iaf, åtminstonde för sin egna familj.
MiaMariah skrev 2007-12-11 11:03:40 följande:
Vill ni se bilder på mitt älskade zinkhus..?
Jaaaaaaa!!!!
Karamell: Usch, det är aldrig kul när nåt händer innan storhelgerna, hoppas att du kan njuta lite iaf
Nu är det färdig tapetserat i v-rummet, stackars sambon höll på till 02 i natt, sen upp vid 06, själv gick jag och lade mig vid 01 och var helt död imorse. Men nu e jag super pigg och har massa energi, för nu är det piffing som gäller!! Har dragit runt med alla möbler på mattor och dottern bara skrattar åt mig. (måste se rätt kul ut när man tar kraft från dörrposten med benen för att få iväg det himla tunga tv-skåpet)

Så jag ska stryka gardiner, dukar, tvätta mattan, sätta upp gardinstängerna och alla små saker....så kul!