Vita hem del 6
Jag är själv lite "rädd" för att det ska se lite "smutsigt" ut om det är för mycket gult i, men det kanske det inte gör när det blir klart. Vittvitt kanske istället ser lite för "metalliskt" ut?
En helt OT fråga kanske, men, flera av er har ju så vackra kökssoffor/träsoffor/pinnsoffor och jag tänkte chansa på att någon kanske köpt sin och använt något fraktföretag för att få hem den...
Undrar nämligen vad det skulle kunna kosta att få den hemfraktad? Någon som vet något bolag som kan ordna sånt? I ett sådant här läge skulle jag vilja ha en långtradarchaffis som far land och rike runt i min närhet. Den blir ju lite för stor för "bussgods".
Och en annons som hör ihop lite med skolbänksdiskussionen igår. En dubbelpulpet.
http://www.blocket.se/vi/14262336.htm?ca=9_s
Ledsen om jag tjatar...
Apropå det här med vitmålade golvtiljor. Är de lätta att underhålla och hur håller de sig mot t ex ett parkett eller laminatgolv? Blir det lätt repigt och fult är det jag undrar över alltså. Målar man bara eller lackar man också?
Den som frågar får inget veta.
Vad är det för "Ektorp-tråd"?
Säg inte att det är dåliga soffor för jag har nu väntat flera år på att få köpa sådana, alla papper och huset ska bara bli klart först har jag tänkt...
God morgon förresten!