Inlägg från: Truffles |Visa alla inlägg
  • Truffles

Vita hem del 6

numberone skrev 2008-01-28 10:45:17 följande:
    ingen som vet om butik sofia?
    Kan det här vara något: www.meandmyhome.se/
  • Truffles
    numberone skrev 2008-01-28 11:56:18 följande:
    Väldigt mycket fint men som jag förstod det på mamma så hette den butik sofia
    Jag kan ha fel men jag tror att det är samma. Tror den hette "Butik Sofia Nilsson" eller nå´t förr.
  • Truffles

Kajsa, skulle jag kunna få se din fula tvättstuga?

• Truffles
    Kajsa M skrev 2008-01-28 14:13:50 följande:
    Ska genast släppa in dig!
    Tack!

Den såg väl jättefin och ljus ut, kanske som någon sa att ett tygstycke framför bänkarna för att göra det lite mindre "rörigt" färgmässigt skulle passa bra.
  • Truffles
    Tussa76 skrev 2008-01-28 15:21:44 följande:
    Tack så mycket! Har kikat in och beundrat alla dina ursnygga inredningsdetaljer... blir så inspirerad!Just nu är det mest prylsamling som gäller här. Kn ju inte låta bli att köpa alla vackra saker jag hittar och bara längtar efter att få sätta igång i nya huset!
    Haha, tur att det är fler som är lika tokiga (enligt maken) som mig och samlar på sig grejer inför flytten i förväg.
  • Truffles
    MiaMariah skrev 2008-01-28 21:36:08 följande:
    Var det du numberone som frågade om en Butik Sofie? Vet inte om det där denna som letades efter.. www.butiksophie.dk
    Typiskt, det första bordet som kommer upp under möbler är ett sådant som jag vill ha, skulle dock gärna velat ha en låda i det också...
  • Truffles
    numberone skrev 2008-01-28 21:30:41 följande:
    Usch har kommit på mig själv att ha grymt dåligt samvete för att jag inte pluggar trots att jag inte har en enda sak som ska eller behöver läsas på.... är ju helt klar!!!
    Se då till att njuta istället för att ge dig själv dåligt samvete. Är du klar har du ju varit "duktig".
  • Truffles
    Kickan07 skrev 2008-01-29 11:25:28 följande:
    Tack CamillaR!Va skönt att ni är eniga!Tar tacksamt emot andras synpunkter oxå! Eller om det är något annat som ser knasigt ut så tala jättegärna om det!
    Nu har jag dragit ut dem bredvid varandra i ett worddokument... Kör på det högra som ni har beställt. Både mer "förvaring" och alldeles tillräckligt med luft runt fönstren!
    Säger jag som bestämt att vi endast ska ha ett långsmalt liggande fönster mellan under- och överbänkar för att få så mycket förvaring som möjligt! Kan dock ångra den tanken när jag ser vilka fina fönster/spröjs ni valt...   
  • Truffles
    Kajsa M skrev 2008-01-29 12:27:46 följande:
    Slänger bara in en blink om lite piff i tvättstugan! Kolla i bloggen. Inte färdigt än men en bit på väg. Tack för alla era tips!  Några av dem blev verklighet redan idag. Rörmokaren kom idag dagen till ära och kopplade in tävttmaskinen på rätt sätt så vi slapp den fula snabbkopplingen på kranen.
    Tänk vad lite "piffing" kan göra. Det är något jag måste lära mig. Skulle nog behövt gå en kurs...
Svar på tråden Vita hem del 6