Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2007-12-03 07:04:37 följande:
    God morgon Du är uppe med tuppen MiaMariah, kul Hur är det med dig idag?Jag har alltid gillat att kolla på svenska julkalendern, så länge som den har sänts i FInland alltså. Albert och Herbert var nytt för mig
    Jepp, god morgon! Jovars, det är ok med mig. Själv då? A & H är underbar, störtgillar dem.
    Lynn84 skrev 2007-12-03 07:10:36 följande:
    Godmorgon!Ville bara visa mig! Så ni vet att även jag är uppe tidigt om mornarna!Gick upp heeeelt i onödan (är hemma idag med) när jag hörde en liten fis gråta av trötthet ute på toaletten. (han vägrade somna igår också!) och nu sitter jag är pigg och vet inte vad jag ska hitta på.Fast särskillt onödigt var det kanske inte....det skär lite i mamma hjärtat när lillkillen sitter trött på toan och kissar, ber om att få sova igen. Zzzzzzz.....Hoppas på en skön dag! Detsamma för er andra! Kram!
    Morgon! Stackars liten då.. Hoppas ni får en mysig dag, kram!
  • MiaMariah
    malins79 skrev 2007-12-03 07:15:05 följande:
    God morgon!Nu är Marcus sjuk med, han har nog fått magsjuka. Jacob har fortfarande feber han hade 39 nu på morgonen.Är det fel att skicka Saga till dagis, hon var ju den som först som var dålig.www.aftonbladet.se/nyheter/article1380507.abfick mig ett gott skratt.
    Ajdå, magsjuka som är så jobbigt.. Vågar inte svara på om Saga ska gå eller inte dock.. Hihi, roligt att läsa om men inte så kul för damen i fråga. Kan tänka mig att han fick höra ett och annat Skrattande
  • MiaMariah
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-03 07:35:25 följande:
    Här kommer en något suddig bild på vår advetsljustake, ska fixa till en traditionell så fort jag får plockat lite mossa..Hur höga ska egentligen tazetter bli innan de slår ut?  De står mellan julstjärnan och murgrönan till höger i bild.
    Å vad snyggt! Tazetter kan väl bli rätt långa ja..
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-03 07:40:22 följande:
    När jag ändå är igång så får ni se skrivbordet som är så gott som färdigt, det enda som är kvar är att klä om stolsdynan med fårpäls.Första bilden se så grymt tråkig ut, (grannarnas garage ligger inte preciiiis utanför som det ser ut på bilden utan säkert 10 meter ifrån.) SÅ den får ni klicka på självawww.familjeliv.se/krypin/varsta_supermamman/g...Det ska så klart piffas och alla mina prylar ska få flytta in..
    Superfint arbetsrum! Gillar stolen grymt!
    Karamellfabriken skrev 2007-12-03 07:44:19 följande:
    *Snyft*Isabellas levererar inte lampan utomlands. Kanske lika bra det, den var ju så dyr........
    Näee.. vad synd..
  • MiaMariah

Ojoj vad ni skriver! Äntligen läst ikapp. Slog mig helt plötsligt att emmasa inte varit inne på länge - såg på hennes blogg att hon haft det jobbigt. Hur är det med henne?

• MiaMariah
    juliah skrev 2007-12-04 10:48:47 följande:
    lasse, tack för infon, har spenderat en del tid i min ungdom just i Ålsten mia, vilken storlek på zinkhus ska du ha, de är nästan beroendeframkallande hihi.
    hihi, ja, jag håller med dig! ett större är det tänkt men vill gärna se dem i verkligheten ist för att beställa hem ett.. så jag vet inte riktigt ännu!
Svar på tråden Vita hem del 6