Pärla1 skrev 2007-12-01 16:43:46 följande:
Bea: Usch vad tråkigt!Hoppas att allt snart bli bättre...MiaMariah: Vilket jobb du lagt ner på bloggtråden, jättebra!! Och vilka fynd du gjort!!Fluffiga: Jättefina bilder, älskar sparkar!Min sambo är på julfest med jobbet idag, så jag och dottern har varit på en liten gård och tittat på en massa handarbeten, tillsammans med svärföräldrarna. De hade gjort det så mysigt ute med lyktor, marschaller, granris och kärvar. De hade ett litet hönshus där de byggt upp en liten "pettson och Findus värld", med små fåtöljer och grejer, så himla fint. Två personer var utklädde som dem också,men när Pettson stack fram sin långa näsa blev dottern livrädd!!Grät jättelänge, så himla synd om henne...
Tack!
LinaoMatilda skrev 2007-12-01 17:05:15 följande:
Hej på er.Bea: Här är en till som är hemma utan sin man, igen. Fy för jobb!MiaMaria: Fem stjärnor åt dig för den nya blogg-tråden!Gemelli: Fin lampa.MiaMaria: Vilket fynd, gillar lampskärmen.Minns inte mer, tyvärr.
Man tackar!
Daggdroppen skrev 2007-12-01 17:07:38 följande:
Ta den vita!

Karamellfabriken skrev 2007-12-01 18:16:44 följande:
Det var min som exploderade.Coops variant med två ljus.Det konstiga är att jag köpte två st, en till mig och en till mamma. Hennes lyser ljust och fint. Min hade något konstigt orangeaktigt sken............innan den sa adjöss !
men vad otäckt! hur gick det?