mimmi006 skrev 2007-11-30 22:25:12 följande:
Vad bra, MiaMaria! Tack
tack!
lillvilda skrev 2007-11-30 22:26:14 följande:
ja jag har ju inte så stilfullt hem som er och är inte heller så bra pysslare men vill nån kika in så har jag nytt i bloggen
www.metrobloggen.se/lillensmamma bara ett litet pyssel i mitt köksfönster.åh jisses vad det ska bli skönt att lämna lägenheten och flytta till huset i mars. Jag känner mig verkligen färdig med att bo här. Längtar efter att få sätta prägel på huset. Som sista styling innan v ska sälja lägenheten så har vi nu målat både vardagsrum å hall vitt. Nu känns lägenheten riktigt ren å fräsch. Men jag har ingen lust att pynta nått överdrivet här hemma för jag har noll inspiration kvar för den här lägenheten jag vill bara till huset.
jag lägger till din blogg också!
lillafruluva skrev 2007-11-30 22:26:22 följande:
Oj, bra jobbat MiaMariah!!!!
tack!
Värsta Supermamman skrev 2007-11-30 22:27:41 följande:
Shit vad du jobbat Miamariah!! Stor eloge till dig´!!Själv har jag målat klart skrivbordet och slagit in 24 små paket. Tyvärr blev det för tungt för att hänga upp på väggen som tanken var, men sönerna blir nog glada.
tack, tack! hänga skrivbordet på väggen??
Rori skrev 2007-11-30 22:28:54 följande:
Åh, där fanns mycket annat jag skulle vilja ha också Men jag har ett ställe kvar att leta på innan jag beställer Ska åka och shoppa imorgon...Duktigt MiaMaria!!Men jag vill också vara med
www.vitavillavillekulla.blogspot.comtack, självklart ska du vara med!