Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

knyttis skrev 2007-12-02 14:50:11 följande:
    Mer MiaMariah - Jätte fin krona!
    jättevackert!
  • MiaMariah
    juliah skrev 2007-12-02 14:55:28 följande:
    Miah åå så fint. Lyktan var super. Hur 17 får du till dina bilder, jag kan inte bomba er med fler, blir bara suddigt och fult.
    tack! hihi, maken har tagit kortet så jag kan tyvärr inte ta åt mig äran.. men dina bilder är ju jättebra, inte alls suddiga!
  • MiaMariah
    MiLiJo skrev 2007-12-02 15:11:58 följande:
    ÅÅÅ vad fint ni har det alla!! Och vad fint ni pyntat när min kamera funkar och min dator (där alla bilder finns) så ska jag lägga upp bilder här.MiaMariah,jag bara älskar kungakronor..få aldrig nog av dem!!Juliah,vad fin trappa du har! Har själv målat trapphuset vit och nu är det bara själva trappan kvar! Jag och mannen har olika åsikter om den. Jag vill måla den vit och han vill bara slippa upp den och lacka den,få nog ta och visa din bild så kanske han ändrar sig
    ja, nu har jag äntligen en krona!
  • MiaMariah
    mimmamum skrev 2007-12-02 15:28:25 följande:
    Det blev ett dyrt besök hos Ylva Skarp *fniss* Bland annat dessa fick följa med hem, en underbar blompinne och en kakburk i zink med texten: kakor hembakta och köpta.Bilder på det andra jag shoppade kommer imorgon på ett annat ställe!
    å vad vackra Skarpsaker du fått shoppat! vad kostade blomskylten? har funderat på att beställa ett par stycken..
    Toola skrev 2007-12-02 15:28:38 följande:
    Goder Afton !Tänkte få bidraga med en liten bild för en gångs skull....Bild på min fina adventsljusstake finns i mitt galleri.Sen tänkte jag bara påminna om hur fantastiskt duktiga ALLA är och vilken otrolig inspiration man får av er ALLA !´Tack för ordet !
    fin!
    Karamellfabriken skrev 2007-12-02 16:17:21 följande:
    Mia!Tror minsann att jag gjorde en lika god affär som du när jag köpte lampskärmar igår. Hittade rödrandiga från Watt&Veke hos lokala möbelaffären för 157 kr/st istället för Nordljus 269 kr.Här är förresten pållen jag målat. Fick bli lite Shabby den här gången.
    härligt att göra fynd, inte sant! söt pålle och kudde.
  • MiaMariah
    mimmamum skrev 2007-12-02 17:33:09 följande:
    MiaMariah, den kostade 70 kr. Hon hade även de mest underbara kuddar, linne i vitt eller svart med text skriven - helt fantastiska!
    ok, tack! det får nog bli ett par såna men vad ska det stå månntro? och till sommaren får det bli en sväng uppåt landet till Skarp!
    mimmi006 skrev 2007-12-02 17:48:12 följande:
    Oj, få se vad jag kommer ihåg!Knyttis, Juliah och MiaMariah- finfina bilder! Så roligt att ni visar massor, jag blir superinspirerad. Hoppas också på en fet rea på Isabellas i januari !!!Bea- grattis på namnsdagen och vi har nog 10 stolar+ 2 barnstolar( plus 4+3 i garaget )! Än så länge känns det trångt att ha 10 inne, tycker jag... gillar inte när möblerna står på varandra.Kajsa- Hur gick det på EM?
    tack!
    Daggdroppen skrev 2007-12-02 18:01:34 följande:
     Tack för svaret. Tror ni andra också att det rör sig kring det priset? Vad kostar en bräda i storlek typ dopbrädan? Även fastän det är min bästis låter det lite väl dyrt...
    Våra kostade runt 450 kr + frakt.

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/miamariah/gallery/phpehxfzt.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/miamariah/gallery/phpaoofa9.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/miamariah/gallery/phpaoofa9.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.
    M HOW skrev 2007-12-02 19:54:30 följande:
    Nytt litet inlägg hos migminlillavitavra.blogg.se/Har även tagit bort inlägget om julloppisen, så ag kanske får vara med på listan igen?kram
    Visst får du det, lägger till dig.
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2007-12-02 20:36:13 följande:
    Toppen. Ska kolla vad deras frakt blir till Finland. Tack för tipset.Tavlorna/brädorna  ni har är så fina!
    tackar!
    Himmelbit skrev 2007-12-02 20:40:19 följande:
    Åhh vad fina de är tavlorna!!
    tack!
    Kajsa M skrev 2007-12-02 20:48:09 följande:
    La in en äbttre bild på min stora dotter. Jag har faktiskt alcdrig visat mina barn här innan. har varit lite feg. Men nu finns min stora dotter också på en söt-bild!
    vad söt hon är!
  • MiaMariah
    FruPuffen skrev 2007-12-02 21:58:17 följande:
    Hola! Sista kvällen i Spanien, sitter hemma med sovande barn igen medan maken och kompisen är på fotboll. Dagen tillbringades dock på mycket vacker strand! Dock lite för kallt att bada, men Albin lekte för fullt och vi fick en gnutta sol.Härlig bildbombning i dag igen! Nu längtar jag faktiskt hem, vill börja julpyssla jag med!!! MiaMariah: Vilken underbar nätshoppingsida du har hittat! Väckte många ha-begär www.elsashem.se
    visst var det en kanonsida!
    LinaoMatilda skrev 2007-12-02 22:03:22 följande:
    Ja jag hittade också mycket fint där! Tyvärr blev frakten så hög till Finland (tacka vet jag nublu.se) så det lönar sig inte för mig att beställa
    vad synd..
  • MiaMariah
    knyttis skrev 2007-12-02 22:37:32 följande:
    Te joka osaatte suomea! Tips på lite småfilmer från mitt favoritinredningsprogram T.i.l.a i Finland. De två första är härliga personliga hem rätt så mkt i vår smak. Ni kan nog titta fastän ni inte hänger med i språket! Ögonfröjd! För den som vill! Ni ångrar er inte!Gå in här först:www.mtv3.fi/Scrolla sedan längst ner och klicka till vänster där det står(de gråa glasvaser på bilden):T.i.l.a. tutustuu skandinaaviseen muotoiluunSå kollar ni till höger och klickar på 4 rubrikentexten uppifrån:Persoonallinen koti Nuuksion erämaan rauhassa ett härligt drömhemsedan 9:onde uppifrån, klicka på texten:Lapsiperheen kaunis koti sedan till speciellt till Juliah under 26.09Uudenkaupungin helmi där har de använt ett gammal fönster mellan vardagsrum och kök, jätte fint. Du skrev tidigare att ni funderar på fönster, här frå du inspiration.
    Började kika lite på det första, såå snyggt! Måste spara den länken..
Svar på tråden Vita hem del 6