Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 6

Mimmi - reklamerade du dem? vår matta är stor och tung och har ingen lust att baxa in den i bilen med Ebbe på armen, åka till ikea och sen inte få reklamera den...

• lasseliten

Skönt att höra Lina!

Usch, var ner i källaren och tog hand om tvätten. Det är så kallt där så att sköljmedlet nästan har fryst. Tjockt och med klumpar i...hoppas det funkar ändå

• lasseliten

Jag fortsätter sända

Funderar på en bastmatta, med slettvollkänsla istället. Inte alls lika mysigt men den håller nog sig fräsch mycket bättre...eller?! Velar igen

• lasseliten

men mimmi. nu kommer ju du med mannen argument! Du ska ju hålla med mig Fast tyvärr har ni nog båda rätt...Att det ska var så svårt att hitta en matta som är snygg.. och praktisk

• lasseliten

Fortsätter visa bilder Nu måste kika mellan fingrarna..men det kommer bli bra när det blir klart. Tips och idéer tas mer än gärna emot. Hur skulle ni göra?
  • lasseliten

God morgon!

Kul att ni ser potentialen. det behövs nog ett tränat öga för se den Vet hur den ska se ut invändligt. Spånt och svart klinkergolv. Vita väggar. Det är utvändligt som jag velar. Huset är ju putsat. Kan verandan ha en träfasad då? Eller ska den också vara putsad...

VSM - kul att se dig! Imponerad av pepparkakshuset! Vill gärna se bild!

LCroft - hm, det låter faktiskt som stress. Lova att ta det mera lugnt! KRAM!

FruPuffen - vilken energi ni har! att fixa och måla Fint blir det ju med!

Svar på tråden Vita hem del 6