• Peak

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2008-01-25 09:54:55 följande:

Jätte OT, men har ni någonsin haft värk i hjärtat? Inte "brustet"  utan riktig värk?Har så ont idag och har aldrig haft det förut. Vet inte vad jag ska göra.
    Mamma fick ont i hjärttrakten och trodde det var en hjärtinfarkt, det var inflammation i bröstet tror jag och det liknar värken vid infakt så de tyckte det var bra att hon åkte in eftersom kvinnor ofta har en diffus smärta. Nu har du säkert ingen infakt på väg, menade mest att det nog kan vara inflammation som värker. Hoppas det går över snart!
  • Peak

har ni som är ikea family medlemmar fått mail om sovrumshelg denna helg?
    En tjej fick ett mail som det stod:
    "Under Sovrumshelgen kan du som IKEA FAMILY medlem köpa utvalda delar av SULTAN SVANEHOLM och SVANDAL resårmadrasser och SULTAN TUVEBO bäddmadrass till 30%."

det fick inte jag! Och det är precis de sängarna och bäddmadrasserna vi ska ha!!

• Peak
    MiaMariah skrev 2008-01-25 10:41:02 följande:
    Det har jag inte heller fått.. Kanske gäller på olika Ikea?
    åh vad tråkiga de är!! Jag vill också ha 30%! Kan ju inte pka till Sundsvall för det!!
  • Peak
    lillafruluva skrev 2008-01-25 10:46:01 följande:
    Det gäller på Kungens kurva står det!
    skicka det ändå - vill se hur det står
  • Peak

Camilla R skrev 2008-01-25 10:57:51 följande:

Har du anmält dig till deras nyhetsbrev? Jag har fått nyhetsmailet från Kungens Kurva men där står ingenting om resårmadrasser. Däremot rabatter på några sängar. Det kanske är olika erbjudanden på de olika varuhusen.
    ja det verkar så, men ni i Kungens kurva och i Sundsvall får ju 30% - fattar inte varför de inte kan ha samma överallt!?
  • Peak
    lillafruluva skrev 2008-01-25 11:32:47 följande:
    Ja, min mamma har ringt till anstalten, men de får ju inte säga något eftersom det är sekretessbelagt. Det hon kunde göra var att be honom ringa till min mamma(om han nu kan/är kvar) så vi hoppas på att han ringer mamma, han vet nämligen inte att hon är sjuk hemma idag.(Han får ju bara ringa nummer som är godkända av anstalten)
    hemskt!! Hoppas det reder ut sig!!
  • Peak

jag tror jag missade om nå´n svarade men vad gillade ni dessa kläder
    www.gangstar.se
    ska dit på info imorgon om kläderna. Säljs via hempartyn á la Me & i m.fl
    Dock har den nya kollektionen inte kommit ut än.

gangstar syftar på våra små älsklingar som kan vara små gangsters men ändå våra stjärnor!

• Peak
    MildaMaränger skrev 2008-01-25 19:29:21 följande:
    har hittat finaste stolen på blocket... jag har mailat 2 ggr men de svarar inte... så jäkla IRRIwww.blocket.se/vi/14633781.htm
    Sådan har vi nu ungefär - fick ju en stol med på köpet när jag köpte skolbänken, såg du den i min blogg?

Nytt i bloggen - inhandlade lite idag, cult diskmedelspump och tvålpump, fanns inget vitt fat för 2 flaskor och sen kunde vi inte bestämma oss vad vi skulle ha mer på fatet om vi skulle ha ett större Det får vänta lite då! Och en nappburk från Cult -sååå söt! Tvättkorgar, i styvt tyg, en vit och en svart. Och en liten apa att hänga över en dörr med krok på.

Hämtade tapeterna idag Och har fixat lite väggord hos en reklamfirma - längtar tills jag får sätta upp dem nu!

hemmahoskristin.blogspot.com/
  • Peak

kollar ni på Let´s dance? Vem är er favorit? Jag gillar inte susanne Lanefelt aif!!

Oj jag nös nyss och det ekar hemma hos oss nu!! Så mycket har vi ju inte packat ner!!

• Peak

nå´n stockholmare inne?
    Ska till Nygränd 10 (gamla stan) imorgon. Bästa vägen? Om man går hur lång tid ska man räkna med från...säg NK?

Svar på tråden Vita hem del 6