Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

Hihi, jag verkar ensam här, ni äter väl lördagsfrukost med familjen kanske! Själv sitter jag med barnen på golvet och sambon ligger sjuk i sovrummet!

Här är en lagom suddig bild på kronan jag vill ha hjälp med att fylla, kasta över mig tips på fina saker att ställa/lägga i den!!

• lillafruluva

Usch vad tråkigt Miah! Man tycker ju att man inte ska behöva säga åt vuxna människor att man upskattar om de håller ett öga på sina egna barn. Har liknande bekanta som låter barnen gå bärsärkagång när de kommer hit, så tråkigt!

Idag kommer en väninna hit. Jag mår ju lite sådär den här tiden på året, dessutom närmar sig slutet på föräldraledigheten så det blir lätt att jag isolerar mig hemma och inte orkar något alls. Tur att hon vet om det och kommer hit ändå

• lillafruluva
    juliah skrev 2008-01-07 09:55:32 följande:
    Syltan, jag har klätt om min pall OCH tvättat en maskin tvätt *effektiv*. Snart har jag alltså avklarat dagens måsten och kan slappa.lillafruluva, är du också lite "nere"? Känner exakt likadant!Jag vill ju höra meeeer om mässan syltan och nublu, vilka färger dominerade, berätta om era favvisar, allt vill jag veta!
    Ja, jag vill bara ha vår med ljus och värme! Inbillar mig att det är därför man blir sån här iallafall!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-01-07 16:01:01 följande:
    sylt, åååh! Jag skulle så gärna göra en beställning men får ligga lågt i ett par månader nu.lillafruluva, det kommer att gå toppenfint, jag har karaktär av stål  På fredagar kan jag baka onyttigt till lördagens frosserier och på vardagarna får det väl bli ngn trist dinkeldeg typ...Hur går det med torpet?Lcroft, så roligt, bilder räknar jag med. Kanske redan imorgon?
    Låter bra, man får lära sig nyttigare alternativ!

Jo då, vi har varit där och mätt fönstren och kollat vad de hade lämnat kvar åt oss i möbelväg, vilket var i stort sett allt!
    Får se när vi kan ta oss ut och börja måla
  • lillafruluva
    LCroft skrev 2008-01-08 12:38:12 följande:
    Då är det klart! 21 januari börjar jag jobba som receptionist/kanslist *pustar ut* Vilken pärs det här har varit! Och jag valde då ett helt annat jobb än det som var med inredning, fortsätter med inredning som min hobby. Det enda som inte gick precis som jag ville var Idas dagvårdsplats, hade sökt dagmamma men fanns ingen som hade ledig plats så det blev dagis för hennes del, fördelen är att det är nära här var vi bor, ca 1 km och på vägen till jobbet. Alldeles skakig är jag
    Skönt att ha det klart!!
Svar på tråden Vita hem del 6