Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

Sådär, en bokhylla är ihopskruvad, nu måste jag leta korgar att ställa i den bara
    Jag har hunnit fika med väninnan och hennes dotter också, funderar på att baka efter loppisen sen så jag inte börjar stressa!

Usch för ormar!!! Varför ringde du lokaltidningen, för att få info? Förstod inte riktigt..

• lillafruluva
    Lynn84 skrev 2007-12-14 12:50:07 följande:
    Jo....grannen till de som äger ormarna (de bor i hyreshus) är en "känning" i familjen. tyckte lite synd om henne, hon vågar inte ens sova hemma. Så jag ringe och sa vad jag tyckte eftersom jag själv ska bo endast 30 m ifrån dem. Sen så tyckte jag att hon "laila" behövde någon som visade sitt stöd och inte bara grinigheter från minioriteten som är ormägare och skylle på okunskap, att hon borde söka hjälp för sina fobier, flytta där ifrån, osv osv...men vad gör man när man försöker hålla sig ifrån djur man inte tycker om och de helt plötsligt flyttar hem till en? (praktiskt taget)Hänger du med?
    Då hänger jag med!
    Om folk inte ens vågar sova hemma så är det ju illa!! Jag skulle också vara nervös, de kan ju ta toavägen och ventiler o allt!!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-12-14 19:21:15 följande:
    fluffis, jo,det blev ok, men inte exakt så underbart som jag vill ha det, ska definitivt prova igen, men då gå efter receptet till punkt och pricka.Någon frågade efter tavla att hänga på väggen, Skarsp brädor är mitt tips!Lillafruluva, fyndade du något?
    Brevlådan var det bästa, sen en kruka/ett krus, gamla smörknivar.

Brevlådan är under behandling med vit färg just nu
Svar på tråden Vita hem del 6