• MildaMaränger

Vita hem del 6

Välkommen till tråd nummer 6 , gamla som nya medlemmar!
    Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!

♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt ska ha ett ställe att prata om allt det vita. Självklart gillar vi också att ha detaljer i naturliga färger som beige, brunt och olika nyanser av dessa. Men basen är alltid vit och vi älskar att inreda med linne, ull, trä och bli blandar gärna nytt och gammalt för en personlig look. Vi fegar lite med färgerna men kan någon gång vara modiga att slänga i en ljusblå kudde hihi... Du är kanske är mindre förtjust i skrikiga färger och vill ha ett rogivande hem!
    I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    VÄLKOMMEN!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html
  • Svar på tråden Vita hem del 6
  • juliah

MM, jag brukar vara en grym prutare men det här var ju olidligt jobbigt att handskas med galna blocketköpare Skrattande

• LCroft

Massa fina bilder ni visat och busiga barn

juliah: Egentligen borde du sälja det skåpet här i Finland, DÅ hade du tjänat pengar...

• juliah

Lcroft, det är en finne som är förste spekulant Skrattande Han var väldigt angelägen...

• pressan

Hejsan tjejer.

Efter en toppen dag igår med besök av Lcroft, så är man igen tillbaka i mamma träsket.. Har tillbringat förmiddan på vårdcentralen med vår minsting som hade svår andnöd. Gråter Men efter att han fick kortison och adrenalin är han nu mycket bättre. Dessutom hade han dubbelsidig öroninflammation.. Så nu e vi då hemma igen med antibiotika och så ska det göras en astma utredning.. Lite ot sorry

Jätte fina saker ni visat på kransar och hjärtan, mistlar och ugglekläder.

VSM.. Fullt ös hos er ser jag

Juliah. Tycker du om skåpet? Har det nått personligt värde för dig? Annrs tycker jag 3000 låter okej om du ändå inte vill ha det.

• LCroft
    juliah skrev 2007-11-07 12:45:51 följande:
    Lcroft, det är en finne som är förste spekulant  Han var väldigt angelägen...
    Säg att du hade missat en nolla när du skrev annonsen
    pressan skrev 2007-11-07 12:47:47 följande:
    Hejsan tjejer.Efter en toppen dag igår med besök av Lcroft, så är man igen tillbaka i mamma träsket.. Har tillbringat förmiddan på vårdcentralen med vår minsting som hade svår andnöd.  Men efter att han fick kortison och adrenalin är han nu mycket bättre. Dessutom hade han dubbelsidig öroninflammation.. Så nu e vi då hemma igen med antibiotika och så ska det göras en astma utredning.. Lite ot sorryJätte fina saker ni visat på kransar och hjärtan, mistlar och ugglekläder.VSM.. Fullt ös hos er ser jag Juliah. Tycker du om skåpet? Har det nått personligt värde för dig? Annrs tycker jag 3000 låter okej om du ändå inte vill ha det.
    Men stackaren! Det var säkert dit du var på väg när jag mötte dig imorse då m.a.o, trafikljusen vid Permo Neste. Det kom plötsligt då? Han verkade ju inte sjuk igår lilleman, usch så jag tycker synd om honom!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-11-07 12:22:21 följande:
    Jag la ut den för tre men nu har två ringt på kort tid så jag blev girig och tänkte om man kunde suga ut ännu mer
    Juliah, kollade skåpet på blocket och det gustavianska skåpet över ditt ska de ha 6500kr för!!
Svar på tråden Vita hem del 6