Vita hem del 6

På vilket vill du ha bild? Fönster eller kappsäck?
Ok. Här kommer en bild på kappsäcken. Jag VET att den egentligen är rätt sliskig, men hoppas ni kan se charmen i den ändå. Jag föll pladask i allafall
Och här är ett av fönstren. Har bara framkallat foton till ett än. De andra två ska jag fixa foton till så fort jag hinner.
Ibland undrar jag faktiskt hur andra uppfattar mig och min stil. Några av er kanske också gillar det gamla slitna och lite udda detaljer, men ibland tycker jag man får så "oförstående" blickar och höjda ögonbryn. T.ex. idag på jobbet då jag i extas berättade om min plan med kappsäcken. Och då jag drog hem fönstren. Och då jag hade dragit hem pulpeten. Osv. Och nästan alla som kommer hit så säger något i stil med att "OJ så vitt. men ni kan ju måla i vilken färg ni vill hur lätt som helst då ni vill! Sedan tillägger de ju givetvis att det är fint som det är också. Men men... ni fattar?
Vad konstigt beskuren den första bilden blev.... Eller var det min miss Hihi, nåja, det blev lite hastigt taget så det kan säkert vara en miss av fotografen
HAHA!
Jag visste jag skulle få liite stöd. *pustar ut*
(vet ni, jag lägger oftast av tv:n hemma bara för att slippa ljuset från det och de hemska färgerna ) På sant...
Finns det månne någon form av avgiftningshem för oss? Eller tup missbrukar hem?
Nu måste jag bada med sonen! Har lovat ett bra tag nu....