Inlägg från: Daggdroppen |Visa alla inlägg
  • Daggdroppen

Vita hem del 6

Tittar bara in som hastigast.

Har mått (mår) sååå himla illa idag. Kanske maginfluensa igen?? Började känna av det igår kväll, hade frossbrytningar och kramp i magen hela natten som även fortsattt under dagen. Har varit nära att svimma flera gånger. Men fastän jag har alla symptom man kan tänkas ha på maginfluensa så blir det inget mera än just symptom. Och jag önskar nästan jag skulle spy för då brukar det ju lätta.

Var också med sonen för provtagningar och träffade anestesiläkaren idag. Fick leta upp varje soffa och stol jag kunde för att orka. Tur att maken kom med så han fick köra och sköta sonen. Jag var nog mest med och bara hörde med ena örat på läkaren. OCH... det blir ingen operation IGEN som det var tänkt imorgon. Sonen är för förkyld... Så nu blir det framskjutet Än en gång... Iofs så är det ju bra, för jag hann tänka idag att de får operera fastän jag själv inte kan komma med till sjukhuset. Skönt att det blir framskjutet å vi båda förhoppningsvis är friska, men trööögt då vi igen måste vänta.

Just nu känner jag mig liiite bättre, men så fort jag äter något så får jag kramper i magen. Bra för mitt deltagande i slanka tråden, eller hur

• Daggdroppen

Nu har jag skummat ikapp. tack för omtanken Julia, Nilla och Kajsa

Ska försöka läsa bättre senare idag, bara ni lovar att inte skriva så fruktansvärt mycket!

Det är magsjuka jag har. Fick feber igår (och har idag) och magen fortsätter "att göra sitt" idag... Är lite piggare ändå idag. Har mest varit som en död och torkad fluga. Dessutom har sonen också fått feber,så man måste ju vara piggare för att både ta hand om honom och mig själv.

Fattar inte att jag hade så otur så jag fick magsjuka igen. Jag hade ju på jul också...

Krya på dig Kajsa!

Nilla, såg vilket sms maken din hade skickat. Borde förbjudas ju Förstår din känsla över att lämna Ida, men se det positivt då hon trivs!!!

• Daggdroppen

Hej på er!

Tack för alla snälla ord Egentligen mår jag skit och borde inte alls sitta här, men jag är så trött på att vara sjuk och bara ligga så jag var tvungen att sätta mig upp en stund. Febern stiger igen, men magen är lite mer stabil. Tack för alla värmande peppningar!

Ser att flera har otur med målandet. Shit happens! Det blir säkert bra då ni målat/fyllt i mera färg

Min son ska inte heller flytta hemifrån Han ska bara få en lägenhet som jag kan föra honom till då jag tycker

Ha det så bra och hoppas ni klarar er från att vara sjuka.

Kram

• Daggdroppen

Tjohooo

Nu är Fluffis på benen och med igen Matt, medtagen och totalt orkeslös då jag inte kunnat äta sedan i måndags på eftermiddagen.

Ser att ni pratar fönster. Vilket sammanträffande Själv så fick jag hem mina ateljekort idag så i helgen ska jag åka och beställa passpartoue (stavning?) till de gamla fönstren jag visat bild på tidigare. Hade tänkt göra det en gång, men beslöt mig för att vänta tills efter jag fått korten så jag får exakt rätt nyans på kartongen. Jag tänker inte måla eller fixa till mina fönster på ngt sätt. Älskar verkligen de som de ser ut nu. Och de kommer att bli kanon med ett-årskorten i I de två andra fönstren tänker jag framkalla egna bilder som tillsvidare får vara där. Förhoppningsvis blir det fler barn i familjen en vacker dag, och då får även deras ett-års kort vara där

• Daggdroppen
    juliah skrev 2008-01-17 17:30:38 följande:
    Jaa fram med en dataexpert till mimmi. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig.Fotar imorgon, ska pilla lite till med den.Åsa tar in de rostiga bokstäverna du vet *nöjd*Jag ska på Formex på söndag, hoppas jag stöter på frupuffen, hon ska också dit då.Peak, du får ge oss en liten rapport sen!fluffis, då har du alltså gått ner dina kilon nu? Nej usch, inte roligt, skönt att du är bättre nu!
    Ha ha, nä så roligt tror jag inte att jag får. Mina kilon sitter som berg. Hårdare till och med.

Och förresten. Min mage var nog inte så bra som jag trodde. GeneradFasiken, jag som hade sett framemot att få jobba imorgon och till och med ha möte, men nu blir jag osäker igen. Aja... kvällen får utvisa om det blir jobb eller ej imorgon.

Men vet ni, jag längtar faktiskt efter det! Det är ju inte alls kul att bara vara hemma. Förvånad
  • Daggdroppen

Såg som hastigast att några hade avreggat sig och bytt nick. Kanske någon vill berätta vem det var och vad de nu heter, så man hänger med

Vad har jag mer missat?

Vad är det för hus mimmamum pratar om? Bilder?

Överös mig med fina bilder och annat skoj nu är ni snäll

• Daggdroppen

Hihi, fasiken vad coola gallerier man har fått med den nya versionen av fl Snyggt!

Vad menar de med hybrid och trådatläge under rubriken inställningar?

Vad är annat nytt här förutom layouten???

• Daggdroppen
    mimmamum skrev 2008-01-17 18:08:31 följande:
    Fluffiga, ett hus jag förhoppningsvis får ärva, inga bilder ännu!Nublu, Green gate låter spännande! Hoppas du fyller din shop med mycket fint!
    Men berätta mera!!! Hur stort? Hur ser det ut? Hur mycket renovering? Hur är tomten? Läge? ALLT! Gud så spännande!!!  När du äver, blir du inte tvungen att betala någon arvsskatt då? Är helt lost på det området, men har för mig att det kan röra sig om stora summor. Men kanske det inte gör det?
    Peak skrev 2008-01-17 17:57:52 följande:
    odå det går framåt! Rickard har pysslat med köket idag och satt lister tror jag. Plattsättarna har fogat i badrummen och är väl i princip klara, ska ha en upphöjning vid badkaret som de ska göra också. Och målarna är där och målar nu! R tror ju det är klart till nä helg, men vi får väl se Såg i företgartråden en liten rapport från Nublu"Snabb mässrapport: Ganska lugnt, inte så trångt och (nu svär jag i kyrkan!) inte särskilt mycket nytt. Lite småtrist men jag har iaf fått tag i två nya leverantörer och spräckt min shoppingbudget med typ 10 papp. Får nog be banken om större checkkredit. :-/"
    Grattis! Ni  är ju snart i mål då Kikade in i galleriet för att se på bilder, men du hade inga. Men visst hade du en blogg om bygget????
  • Daggdroppen
    Svar på #17161
    LinaoMatilda skrev 2008-01-17 18:11:51 följande:
    Fluffiga: Om du klickar på munnen så kommer ditt inlägg under det inlägget du svarade på, alltså även om det inte var sist.
    LinaoMatilda skrev 2008-01-17 18:11:51 följande:
    Fluffiga: Om du klickar på munnen så kommer ditt inlägg under det inlägget du svarade på, alltså även om det inte var sist.
    Testar!

Jomen det här kan ju också vara en kul funktion. Hade inte bara tänkt på den själv Men smart, då behöver man inte läsa ikapp 200 sidor (typ ) bara för att man jobbar några timmar om dagen... man borde ju hitta eventuella svar snabbare nu då
Svar på tråden Vita hem del 6