Vita hem del 6
Tittar bara in som hastigast.
Har mått (mår) sååå himla illa idag. Kanske maginfluensa igen?? Började känna av det igår kväll, hade frossbrytningar och kramp i magen hela natten som även fortsattt under dagen. Har varit nära att svimma flera gånger. Men fastän jag har alla symptom man kan tänkas ha på maginfluensa så blir det inget mera än just symptom. Och jag önskar nästan jag skulle spy för då brukar det ju lätta.
Var också med sonen för provtagningar och träffade anestesiläkaren idag. Fick leta upp varje soffa och stol jag kunde för att orka. Tur att maken kom med så han fick köra och sköta sonen. Jag var nog mest med och bara hörde med ena örat på läkaren. OCH... det blir ingen operation IGEN som det var tänkt imorgon. Sonen är för förkyld... Så nu blir det framskjutet Än en gång... Iofs så är det ju bra, för jag hann tänka idag att de får operera fastän jag själv inte kan komma med till sjukhuset. Skönt att det blir framskjutet å vi båda förhoppningsvis är friska, men trööögt då vi igen måste vänta.
Just nu känner jag mig liiite bättre, men så fort jag äter något så får jag kramper i magen. Bra för mitt deltagande i slanka tråden, eller hur