Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

Ankmor skrev 2007-12-09 11:10:07 följande:
    Ett kryss är finast tycker jag.Avundsjuk som bara den! Jag vill också ha!!!
    Ok. Tack för din röst!
    Det blir min julklapp i år.
  • Kajsa M
    Feffie skrev 2007-12-09 11:17:23 följande:
    Kajsa, jag lägger mig i diskussionen, jag tycker nog att ett kryss är finast. Skiljer det mycket i pris? Jättefint set iallafall. Vilken fin julklapp du får!
    Ja jag vill att alla ska lägga sig i!
    Nej det skiljer inte vansinnigt mkt i pris, men det på Nordik är ju såklart dyrare.
    Daggdroppen skrev 2007-12-09 11:18:55 följande:
    Jag röstar på två för det har ju jag (men jag brukar ofta svara annorlunda en de övriga... Konstog smak jag har )
    Åhhh va fint ditt set är!
    Nej jag tror egentligen inte att det spelar så stor roll med ett eller två kryss. WILMA från Mio som är föregångare til alla dessa "kopio" har ju två kryss och det är egentligen Wilma jag har velat ha. Men när det blir 3*pengarna med wilma så kan det kvitta! Då nöjer jag mig med en kopia.
    Men jag har nog aldrig sett med bara ett kryss så därför tyckte jag att det var lite kul.
  • Kajsa M

Nu har jag också läst reportaget!
    Förstår att det känns lite snopet att det inte blev mer. Men de bilder som finns är ju underbara! Men 3 sidor i aftonbladet juliah! Vem får vara med om något sådant?
    VAR STOLT!!! och GRATTIS!

Har varit och kollat på Englessons slagbord Stockholm nu. Är lite kär! Så himla fint! Men dyyyrt!

• Kajsa M

Har kämpat halva eftermiddagen, gjort barnen fina, gjort i ordning en mysig julmiljö för att ta årets julkort. Men det blir bara fiasko. Antingen är ena tjejen bra eller den andra. Aldrig på samma.
    Så här blir det nog köpta julkort i år.  för inte kan man väl skicka på bara ett av sina barn? Känns lite taskigt mot det andra barnet.

Peak
    Vad tråkigt! Hoppas de kommer tillrätta! Men det kan ju vara svårt förstås.

MariaV skrev 2007-12-09 14:01:22 följande:
    Jag håller med Kajsa om att bilderna var underbara Juliah! Fast givetvis hade jag velat se mer.Kajsa, jag är också lite kär i det slagbordet! När vi har renoverat vårt kök blir det garanterat ett sånt bord.
    Ja nu vet jag inte hur jag ska göra. Spara pengar och köpa det lite senare eller satsa på nordik-bordet som jag kan få i julklapp.
  • Kajsa M
    LinaoMatilda skrev 2007-12-12 11:17:12 följande:
    Kajsa: Kul att se dig här. Hur har du det? Så fint rummet är!
    Tack! Jodå, det går. Har varit lite off och lämnat inredningsbiten några dagar. Men jag tittar in lite då och då, kan ju inte låta bli.
  • Kajsa M
    malins79 skrev 2007-12-12 11:24:17 följande:
    Kajsa, hur går det med bord och stol-letandet? Blir det nya möbler till jul?
    Har två jag funderar över. Antingen Englesson och då blir det INTE innan jul.
    Eller ett set från NORDIK i linköping och då blir det innan jul. De har tagit hem.
Svar på tråden Vita hem del 6