Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

Septemberpyret skrev 2007-12-15 22:11:14 följande:
    Kajsa M skrev 2007-12-15 22:10:06 följande: Trodde inte heller det på riktigt, det har du alldeles för bra smak för...!
    hihi
  • Kajsa M

feffie
    Nyblom o kollén heter märket på volangdynan.

mimmi
    tråkigt att du inte fick igenom möbleringen!

versan skrev 2007-12-16 01:33:10 följande:
    Vilka har du fått?Be läkaren skriva ut Zyrlex den blir man inte fullt lika aptrött av. tar du en tablett om dagen så ta den innan du ska sova Finns inget bättre sömnpiller.  
    Bra tips! Nej det var inte zyrlex jag fick, ngn billigare variant som jag inte ens minns namnet på. Kan kolla sen.
  • Kajsa M
    LinaoMatilda skrev 2007-12-16 17:34:11 följande:
    ja skåp kan man inte ha för mycket av! Kan du beskriva det?
    Ja det är gammalt, vitt med två dörrar och en låda överst. Inuti är det lådor och hyllplan. Fint lås och beslag.
    mimmamum skrev 2007-12-16 17:38:02 följande:
    Kajsa, det låter spännande! Var ska du ha skåpet?
    i vardagsrummet.
  • Kajsa M
    Daggdroppen skrev 2007-12-16 17:42:01 följande:
    Ska visa några, men de flesta är inte gula av de här.Vår Loftet-lykta:Dörrkrans som blev väggkrans:Hemgjort julgranspynt:Dörrdekoration:Köpt på julmarknad (av xxxx här på fl):fl)" src="www.familjeliv.se/krypin/fluffiga_moln/gallery/phpccu8nr_thumb.jpg" mce_src="www.familjeliv.se/krypin/fluffiga_moln/gallery/phpccu8nr_thumb.jpg" width=100 border=0>Loppisfynd, gammal korg:(inte jag som paketerat paketen... Annars skulle de ju matcha )Mera loppisfynd, målad spånkorg (härmar Julia):Och ännu en (ta på solglasögon ):Försökte också ta av hela rum, men det är just de som är suddiga...
    åh så mkt fint!!!!!!!
  • Kajsa M
    lasseliten skrev 2007-12-16 17:56:36 följande:
    Hej vänner!Nu är det min tur att vara magsjuk! Hoppas att ni alla har haft en mysig 3:e advent. jag har lite nytt i bloggen också...välkomna in. Nu ska jag vila igen!kraam
    Näe! Stackare! Krya på dig!
    LinaoMatilda skrev 2007-12-16 17:59:07 följande:
    Kajsa: Ja det låter ju bra, vitt också så slipper du måla.Vad tror ni om detta? Skulle det kunna bli fint med lite omvårdnad och vit färg? Det är gammalt och jag skulle kunna köpa det billigt.
    ja fast det måste målas om! Den gamla vita färgen var lite gråaktig och jag vill ha det vitvitt!
Svar på tråden Vita hem del 6