Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

Fotograf Karlander skrev 2007-12-16 19:02:31 följande:
    Jo det är helt okej...Börjar komma iordning..Bara Tv rummet jag inte är nöjd med ännu
    Hur mår du? Såg vad du skrivit i ditt krypin.
  • Kajsa M
    Fotograf Karlander skrev 2007-12-16 19:14:07 följande:
    Jag mår inte alls bra...panikångestattacker o skräp
    Usch stackare! Är det jobbet som spökar? Eller flytten?
    Ta hand om dig! Prioritera dig själv!
  • Kajsa M
    Fotograf Karlander skrev 2007-12-16 19:18:48 följande:
    Ja det är jätte jobbigt. Har inget Jobb,klarar inte av det..Hoppas på att Bli sjukskriven så jag kan få lite lugn i kroppen kanske...det är min överfyllda ryggsäck som visar sitt rätta jag nu...
    Förstår det. Minns vad du har gått igenom nu!
    Stor Kram och hoppas att du mår bättre!

Jag gjorde en Linaomatilda. nu får ni se mig för första gången. Kanske byter tillbaka snabbt.
  • Kajsa M
    LCroft skrev 2007-12-16 19:38:59 följande:
    Himmelbit får inte fler fina skåp!!! Börjar bli lite orättvist tycker jag Jag behöver också fina skåp och massa utrymme att ha alla på
    Där ligger nog mitt problem också! Behöver nog först ett större hus! Sen skulle jag knöka in ett tiotal skåp! ÄLSKAR gamla skåp! Men vad ska jag ha i 10 skåp?
  • Kajsa M
    lillafruluva skrev 2007-12-16 19:44:49 följande:
    Kajsa..är det vita stolsöverdrag du har på stolarna i vardagsrummet???
    Nja det är stolarna Henriksdal från ikea. De är stoppade och klädda. Tyget är vitt.
  • Kajsa M
    LinaoMatilda skrev 2007-12-16 19:50:40 följande:
    Ja det är sant, ett stort problem det där.. du kanske måste shoppa något att ha i skåpen helt enkelt! Himmelbit: Ja men alltså det är klart. Men menar du att jag borde köpa skåpet åt dig då eller? Ska jag hyra lastbil och komma över pölen med det också?
    haha Ja helt klart! alla anledningar till shopping är bra!
    hihi, undrar vad C skulle säga om jag sa:
    -Du mitt skåp gapar alldeles tomt, jag bara måste ner och köpa lite nya lexingtonhanddukar att fylla det med.
Svar på tråden Vita hem del 6