Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

Septemberpyret skrev 2007-12-15 21:45:05 följande:
    Kajsa M skrev 2007-12-15 21:41:41 följande: Ja, det hade varit riktigt kul att ta kort på oss men det rådde liksom lite "panik" just då... Hon blev ganska förvånad, men var jättesöt med vit-doppade ben! Hoppas allt är bra med dig, har du fått allergi?
    hihi, kan tänka mig minen hon fick!

Ja jag har blivit tokallergisk! Fyllde 30 i somras och min pappa blev exakt lika allergisk det året han fyllde 30. Så det ligger i generna! *morr* Varför ska man ärva alla föräldrarnas dåliga egenskaper?
  • Kajsa M
    Himmelbit skrev 2007-12-15 21:50:07 följande:
    Godkväll på er!Sitter här med en tallrik tomtegröt (risgrynsgröt) och har lite julkänslor Sonen har precis somnar - myyyycket senare än vanligt!Kajsa - här har du en expert på plastväxter om det är ngt du behöver veta. Jag har bara sådana Mimmi - Jag tror att tröjan kommer att bli en suuuperfin kudde! Septemberpyret - *ha ha* Ser lilla Mira framför mig när hon står där med färg.. Pluttan!Nu ska jag läsa ikapp lite!
    just det. Där har vi ju en till allergiker!
    Hur gör du med julblommor?
  • Kajsa M
    malins79 skrev 2007-12-15 21:50:53 följande:
    Kan det inte vara så att det har brytit ut för att du varit stressad i höst och immunförsvaret varit nersatt? Tänkte på att du skrivit en hel del om att du inte riktigt trivts på jobbet och fått vara hemma nån gång för stressymptom. Det var bara en tanke.
    absolut! det är säkert en utlösande faktor! Fick ju mjölkallergi när jag flyttade hemifrån1 (också en stressituation)
  • Kajsa M
    Himmelbit skrev 2007-12-15 22:03:01 följande:
    Vad blir det för film ikväll?Ja, man blir riktigt trött!! Jag har suttit och sovit mig igenom en teaterföreställning en gång, pga allergimedicin..
    det var en med Kevin costner och demi Moore, någon på nyhetshyllan...
  • Kajsa M
    Septemberpyret skrev 2007-12-15 22:04:45 följande:
    Kajsa M skrev 2007-12-15 22:02:50 följande: Oh my god! Var har du hittat den...för jag antar att den inte sitter på din make...?!
    hahaha, nej du! Min man är tack och lov inte tatuerad!
    Nej jag fick den i ett mail från en gammal kompis som skrev:
    -Tänk om din dotter kom hem med den här på magen!
    Ja hua! *rysningar*
Svar på tråden Vita hem del 6