Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-12-16 20:57:02 följande:
    Grattis! Jag är bara SKITavis
    Jag blev så lycklig så jag nästan satt här och hoppade!!
    LinaoMatilda skrev 2007-12-16 20:57:32 följande:
    Man får göra så många man vill! Så söta tomtar
    TACK! Jag som brukar muddra tråden med bilder får försöka hålla mig och portionera ut mina inlägg istället Hemlis
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-12-16 20:54:25 följande:
    jag såg en igår... kanske kommer sen! Två bokstäver, typ IBhome eller nåt... *hjälp* Katastrofbild! Men nu är panelen iallafall grundmålad i vardagsrummet!
    Fiiiint! Skönt va?
    Berätta - har du hemlisar för oss.... *nyfiken så jag håller på att spricka*.
    Du vet väl att om man sagt A måste man säga B *tittar med sträng blick*
  • Himmelbit
    JohannaJ skrev 2007-12-16 21:02:14 följande:
    hej vita tråden!Nu är jag hemma från BB med en liten pojke som ska heta Hilding.Har en fråga till er. Vet någon om lexington gör sängkläder för vagga? Har köpt en takvagga men hittar inga fina bäddset. Har inte orken att sy (snittades i fredags)
    GRATTIS!!!
    Septemberpyret skrev 2007-12-16 21:07:21 följande:
    Har du någon bild...vad stode det på den...? *avis*
    Vet inte, hon skrev bara så i bloggen.
  • Himmelbit

Godkväll på er!!

Mimmi - Usch, vad tråkigt med kräksjuka. Hoppas du kryar på dig snart!
    Ja, berätta om tapetval och dyl. Jag suger åt mig som en svamp

MiaMariah skrev 2007-12-17 19:54:06 följande:
    Men kommer inte ni andra heller in hos mig??
    Jag kommer in - tack för titten!
  • Himmelbit
    Daggdroppen skrev 2007-12-17 19:49:48 följande:
    För er som inte vågade gå in i galleriet och titta på de GRYMT gula bilderna igår.... Snälla Bea har tonat ner dem till mig så de passar bättre i vita hem tråden (mimmi: måste jag säga????)
    Ni har det såååå fint!!!
  • Himmelbit
    Daggdroppen skrev 2007-12-17 20:30:53 följande:
    Tack till dig med Vet ni vad? Tänk att man kan bli alldeles tårögd av att få så många fina julkort. Jag är en sådan som skickar massor och även får massor. Tror jag beställde 70 stycken i år. Och nu har massor redan börjat dimpa ner. Och ikväll fastnade jag för ett av min kusin och hennes barn (ett av dem är vår gudson). Och jag blir alldeles tårögd och full av saknad efter honom (eller båda förstås). Och det känns så härligt att få så många personliga fina julkort. Blir alldeles varm
    Ja, jag tycker också att det är jättemysigt med julkort! Skickar också en massa. I år kunde jag inte bestämma mig för vilket kort på sonen som jag skulle skicka, så jag beställde båda. Skickar lite olika till olika personer men endel får båda .
Svar på tråden Vita hem del 6