Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Daggdroppen skrev 2007-12-17 20:44:31 följande:
    Så fin Vad säger maken om den? Gillar han den också?
    Jag köpte ju den när han var borta men den gick hem!!
    Jag mailade en bild på den innan, så att han skulle vara förberedd.. *slug kvinna*. Dessutom var ju denna oootroligt billig (inga äkta kristaller - bara glas). När han frågade vad den kostat svarade jag 8000 kr. Efter att hakan slagit i golvet så avslöjade jag att den endast kostade 995 kr på Jotex - du förstår ju vad billig han tyckte att den var helt plötsligt!! Nästan gratis! *kvinnlig list*
    Daggdroppen skrev 2007-12-17 20:45:46 följande:
    ÅåååååååhhhhJa NU förstår jag att du inte kunde välja Herrejösses så söt
    Visst är han, min lille plutt!!
  • Himmelbit
    Peak skrev 2007-12-17 20:49:40 följande:
    Himmelbit - Åh herregud så fina och så sööööööt!!! Nu skäms man ju över sina egna Jag får inte plats med dem i mitt galleri nu heller så jag kan inte visa (vad man saknar plus nu när det tog slut!!)
    Tack!!
    Du får skaffa plus igen, så att du får plats
    juliah skrev 2007-12-17 20:51:29 följande:
    Himmelbit, wow vilken söt liten himmelbit ni har, bedårande fin!
    Tack!! 

Först tog jag bilden när han sitter med ljusslingan. Sen blev han trött och jag tänkte att han skulle sova lite, men att han fick göra det i tomtedräkten (utan luva så klart). Men när han reste sig och stod och "skakade galler" så kunde jag inte låta bli att ta fram kameran igen. Den första bilden är mer "Melker" för han är oftast väldigt glad och ler med hela ansiktet! 
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-12-17 20:58:36 följande:
    Himmelbit- åååå så söt han är!
    TACK! Du har ju sett lille Himmelbiten "live" också
    Peak skrev 2007-12-17 21:05:49 följande:
    Himmelbit - hehe nej jag tror inte det efter dina julkort vågar jag inte visa mina, men presbilden är med på ett av de två olika Eftersom vi snart ska fixa med huset struntar jag i plus nu, kommer väl inte ha ngt bredband på 100 år eller tid heller...Jag orkar verkligen inte ta tag i det här med bredband/telefoni/tv - hatar det!! Har bråkat med tele2 ett år typ med ip-telefonin som inte funkade! Nu har vi bredband och telefon (fasta avgiften) gratis januari ut. Inget funkar ju och allt är så dyrt tycker jag!Telia skulle skicka offert för telefon, men det kostar ju MINST 7000:- att koppla in telefonen till nybyggda hus! Blä!Min sambo vet ju inte hur man slår på datorn så det är väl "min grej" men åhhh ORKA!! Har tydligen stadsnät också men tittade på deras hemsida och fattade verkligen noll!!!
    Den var ju jättesöt!! Ser superbusig - och nöjd - ut där i sin luva!
    Klart du måste ha tillgång hit!!
  • Himmelbit
    Heaven81 skrev 2007-12-17 21:22:33 följande:
    Gokväll!Igår kunde jag inte hålla mig längre, var tvungen att ta upp granen brukar göra det dagen före julafton men men... nu kan man ju njuta av den lite längrehär är den familjeliv.se/hem/heaven81/galleri.php
    NEEEJ! Jag kunde inte komma in till dig - jag har väl hälsat på innan har jag för mig.. Fundersam
  • Himmelbit
    juliah skrev 2007-12-17 21:18:08 följande:
    fluffis, bild på vadå? Ursäkta min tröghet men jag är på hugget klockan 6 på morgonen, inte nu på natten *halvsover*
    Misstänker att hon fiskar efter bilder från det kommande reportaget..
  • Himmelbit
    MiaMariah skrev 2007-12-17 21:46:30 följande:
    Hihi, ok, jag slutar läsa nu när jag läser detta då
    Hon tog det säkra före det osäkra och inboxade istället..
    Så du kan lugnt läsa!
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2007-12-17 21:52:31 följande:
    Nu kom mannen hem från jobbet. Ska vara lite social och sen sova. Natti natti
    Det gör du rätt i - godnatt!!
  • Himmelbit
    Beatrize74 skrev 2007-12-17 22:12:47 följande:
    Äntligen har jag fotat vardagsrummet...ska lägga in bilderna...läsa ikapp...sedan slänga mig i sängen.
    Väntar ivrigt!!
  • Himmelbit
    Beatrize74 skrev 2007-12-17 22:22:03 följande:
    Här är några bilder. KLARGÖRANDEN:1. Tavlan SKA flyttas...den hängdes bara upp på en befintlig krok. Hihi...den ska ner och sitta ovanför soffan.2. Fönstren ska målas vita i vår3. Vi håller just nu på att få hyfs på högtalarsystemet. Maken har bland annat beställt fina fästen och vitt nylonskydd etc. 4. Det är INTE färdigpyntat och INTE bestämt om det ska stå så här.Frågor:1. Funkar soffmöbleringen? Ryggen mot rummet? Alternativ? Hörnsoffan som stod där tidigare täckte för fönstret och gick där fotpallen står. Man kan ju ställa tvåsitsen där, men känns inte det lite "fel"? Och fokus blir då på teven och inte på gemenskapen?2. Tror ni rödrutiga kuddar "funkar"? Är själv tveksam. Det får väl bli frågorna för den här gången. Lär ju återkomma tusen gånger innan allt är helt klart. Hihi.... men vill inte trötta ut er.
    Åhhhhh vad fint!!! Förstår att du är nöjd! Lampan var jättefin - kanske skulle satsa på en sån till badrummet!

Jag är så trött så ögonen går i kors, så jag ber att få återkomma en annan dag med svar på dina frågor.

Du vet att du inte tröttar ut oss sååå lätt!!

Ha en toppenkväll!

Godnatt!
  • Himmelbit
    Beatrize74 skrev 2007-12-17 22:24:09 följande:
    Hihi...gullig du är...och gullig din Himmelbit är. Hjälp liksom. Det är så man är på vippen själv att be försynt om ett litet julkort från er bara för att korten är så fina. (Pssst...jag har inte skickat våra än och det blev INTE tomteklädda barn. Jag iddes inte helt enkelt...de fick rita och klistra klistermärken och göra tumavtryck på julkorten istället, men det tar sådan TID, så alla är inte färdiga)
    Vad söt du är! KRAM!
Svar på tråden Vita hem del 6