• juliah

Vita hem del 6

vsm, skojar du, känns som rena rama semestern just nu! Har liksom inga måsten mer än det vardagliga vanliga.

Hmm, vem kan det vara, nu blev jag nyfiken, hoppas hon ansluter sig!

knyttis, tack! Ja jag är inte alls säker på om det blir godisbak idag, vill ju ha kvar gott till julafton och mellandagarna också.

• juliah

vsm, hihi jag vet också, ska nog skriva och "pressa" på henne lite!

lcroft, ja det är underbart skönt. Har två klappar kvar att ordna med, ska bli fotoalbum till mormor och farmor. Fotona beställda så nu ska jag bara knåpa ihop albumen också...

• juliah

Välkommen hit ruffa!Glad

Du är en stor inspirationskälla för mig, och många fler här i tråden vågar jag påstå.
    Roligt att du hittade hit!

• juliah

mimma, nu såg jag ditt inlägg, men så jobbigt för er Ledsen

• juliah

mimma, å lilla gumman, förstår din känsla. Lägg fokus på det du "måste", få färdigt tex beställningarna. Vet inte hur mycket du "måste" inför jul men klappar kan du ju köpa på nätet. Mat osv går ju att köpa färdigt. Kanske du och maken kan göra ett gemensamt litet ryck hemma med städningen.

Bloggandet går i vågor för mig, ibland har jag inget att tillföra och då får det vara helt enkelt.

Slit inte ut dig!

• juliah

Föresten, har jag nämt det att de kommer efter nyår igen och fotar utomhusbilder och tvättstugan!Glad

• juliah

Nu ska jag göra kålrotslåda, men de två recepten jag har skiljer sig väldigt mycket åt.

Fluffis! Ingen ingefära, muskot...? Och inget ströbröd som ska ligga i blöt?
    Å så jobbigt det blev nu Skrattande

Svar på tråden Vita hem del 6