Vita hem del 6
malins, så skönt!
Vi har det också kämpigt med trotsen härhemma...suck och stön...vad 17 gör man?
malins, så skönt!
Vi har det också kämpigt med trotsen härhemma...suck och stön...vad 17 gör man?
syltan, haha, ju fettigare desto bättre!
Maken muttrade ngt om att allt alltid funkar så fint med barnen (Noell) när han är hemma...hmm, ja med tanke på det antalet timmar jag spenderar med barnen jämfört med honom så ja, det är givet att det är mig det kinkas och bråkas med.
Nu är lådorna i ugnen, se med spänning framemot mitt misslyckande...lagom optimistisk. Smeten smakade sisådär måste jag säga.
Syltan, soptunnan i er veranda, är det Bruka eller Ikea?
numberone, ta kontakt med Russinnet. Hon kanske har kvar på lagret.
numberone, den är föresten mer korallröd, inte så jättefin tycker jag...
numberone, dej den är inte lika fin på riktigt som på bild, lite dassigt röd liksom. Köpte den till Noell men skickade tillbaks den.
Jag delar personligen inte in färger efter kön men det är jag det...
Rött är supersnyggt på Noell
Numberone, jag har precis påbörjat en filt idag men nu satte du griller i huvudet på mig, en galler kanske vore bäst till våren...
Joodå, hemma hos oss är det superduperharmoniskt när vi bakar, det såg ni ju i aftonblaskan (Obs! Skämt)
knyttis, nja, sisådär, helt ok men jag hade velat ha den sötare och med mer kålrotssmak *kräsen*
knyttis, jag gjorde en salig mix av dem bägge, kanske det som var kruxet. Har så rackarns svårt att hålla mig till recept bara...
Jag är faktiskt ärligt talat less på det här med uppdelningen av färger, före min entré i fl världen så visste jag seriöst inte att det fanns folk som velade ang. färg på vagn pga kön. Typ: Kan jag köpa en röd vagn trots att vi har en pojke?