• juliah

Vita hem del 6

Syltan, ja kanske...Fundersam
    Jag blev uppriktigt sagt ledsen för det du berättade om "ert" dagis och tycker vi borde kommit lite längre i tänket år 2007.

• juliah

fluffis, ojoj så fin den är. Om vi ändå haft plats...
    Den är underbar!

• juliah

mimma, jag hittade ett par när jag googlade men nu blir det en helt vanlig men med lite volangig kant istället, typ som tiramisun men helt blekrosa. Kände att jag behöver komma igång med handarbetandet igen, det är terapi för mig.

• juliah

Mhow, instämmer med mimma, väldigt fint. Och dett ahar jag sagt förr men att ni lyckats få till det så bra på liten yta är beundransvärt. Fint!

• juliah

fluffis, jo,det blev ok, men inte exakt så underbart som jag vill ha det, ska definitivt prova igen, men då gå efter receptet till punkt och pricka.

Någon frågade efter tavla att hänga på väggen, Skarsp brädor är mitt tips!

Lillafruluva, fyndade du något?

• juliah

Lasse, de är supersnygga! Köper ni en massa nya möbler nu?Flört

• juliah

lasseliten, det är toppen det! Antingen är jag förvirrad eller så har jag missat att ni köpt soffbordet...hursom så är det det ultimata soffbordet, jag är såå nöjd!
    Hur blev det med stolar till matbordet?

• juliah

lasse, har du bilder?

Vårt vardagsrum har aldrig varit vackrare än i onsdags när Marie och Skarp var här och fotade och piffade, vilken känsla de hade! Jag känner mig riktigt inspirerad och bara längtar tills jag får se bilderna.

• juliah

Godmorgon,

Upp klockan fem, som vanligt...*gäsp*
    Mia, tror att det blir svårt att visa några bilder dessvärre, när jag får dem så kan jag beskriva dem för er Skrattande

lasseliten, absolut, knäpp några bilder. Jag älskar också Maries blogg, och ja vilka bilder hon tar. Hon är så duktigt på det hon gör, ja jag veeet att jag tjatar om det men jag är så impad. Och det roligaste av allt är att hon blev inspirerad av att vara hemma hos oss *skryter*Skrattande

• juliah

Nu vaknade ni till liv, härligt!

Tack söta lasse! Hoppas det blir hyfsat väder idag så att du kan knäppa lite bilder.

Lcroft, skinpastej låter ljuvligt, är de gjorde med smördeg?

Bea, så skönt att få lite avlastning.

Idag ska jag leta stol till syhörnan och se om jag kanske kan fynda fler spånkorgar.

Svar på tråden Vita hem del 6