Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-12-18 13:39:40 följande:
    mimmi, hur mår du?Någon som vet hur lång tid paket tar att skicka inom sverige i juletider föresten? Är lite rädd att julkänslan sabbas hemma hos mimmi om inte toppstjärnan jag köpt kommer i tid.
    haha... jag mår sisådär. Har tomteluva och har pysslat hela dagen, men jag klarade det! *nöjd* Tror att posten är ganska snabb ändå... jag ska försöka skicka imorgon till dig !
  • mimmi006
    juliah skrev 2007-12-18 13:48:52 följande:
    mimmi, du är duktig och tuff du!Ja vi hoppas på det, ska knöka ner paketet i lilla postlådan här så räkna med ett knöggligt paket
    Lovely, jag gillar knöliga paket! Ja, egentligen alla paket... Jag har inte hunnit läsa ikapp, nåt nytt idag?
  • mimmi006

lasseliten- jag tycker att det funkar kanonbra med att koka knäck i vanlig kastrull på induktion! Den bränner ju inte fast lika lätt som när man har vanlig spis, så det är bara att köra på ... och som superkocken Juliah föreskrev, kulprov, kulprov och åter kulprov! Vi brukar alltid hjälpas åt att hälla också, det ska gå fort....

• mimmi006
    MiaMariah skrev 2007-12-18 19:53:01 följande:
    Hihi, har fyndat ett skyltex en vit trädgårdstol så nu ska jag pynta den, inspirerad av juliah och - vem var det mer mimmamum eller mimmi?
    Kanske min? En gammal bryggarstol från folkparken
  • mimmi006
    lasseliten skrev 2007-12-18 22:04:14 följande:
    Blir så velig ibland och då är det så bra att ha er! Tror inte att mannen orkar med allt mitt velande ibland Lina - Veden får stå i korgen, får inte plats att ligga...
    Jag känner så väl igen mig! Tur att man har nånstans där man kan ventilera...
  • mimmi006
    lasseliten skrev 2007-12-18 22:07:27 följande:
    Åh, jag blir såå trött på min vardagsrumsmatta. köpt på ikea, dyr var den och den är så dassig... Jag som var så nöjd till att börja med. Den är cremevit och drar åt sig allt! Och sen är den "tuffsig" på vissa ställen. Tror att jag ska reklamera den. Nån som har förslag på en fin matta?
    Jag hade en vit, rund, ulltuftad matta från ikea förrut, som luddade som bara den. Sen en vit rya och nu den billigaste av dem alla: en vit bomullsmatta. Tror den här billigaste har varit bäst!
  • mimmi006
    lasseliten skrev 2007-12-18 22:23:18 följande:
    Jag fortsätter sända Funderar på en bastmatta, med slettvollkänsla istället. Inte alls lika mysigt men den håller nog sig fräsch mycket bättre...eller?! Velar igen
    Jag spanade in en sån också, men de känns så vassa att gå på. Visserligen sliper man fila fötterna, det kan va bra! Jag reklamerade inte den andra mattan, utan hade den till döddagar. Jag gillade att den var rund, så jag tog det andra...
Svar på tråden Vita hem del 6