Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    numberone skrev 2007-12-14 19:08:18 följande:
    Har du med en sån hemma.... vad är det för musik han spelar? Anders älskar ju hårdrock å ibland går det mig på nerverna....
    Hårdrock, rätt jobbigt faktsikt!
  • mimmi006
    Pärla1 skrev 2007-12-15 13:28:56 följande:
    Ni har ett helt underbart kök!! Vill haaaaa!!!!Usch, nu vill jag inte gå ner i mitt och baka!
    Tack snälla rara! Jag tycker att det var skönt att möblera om lite, inte säker på att det är lika populärt i hela familjen! *haha*
  • mimmi006
    mimmamum skrev 2007-12-15 17:59:40 följande:
    Nej visst är det typiskt! Jag får spara pengarna till rean istället, det är nog smartare när det gäller kläder!Har ni fått iväg era julkort tjejer? Tror ni de kommer fram i tid om jag skickar dem på måndag med julfrimärken?
    mycket roligare att spara till rean ! Jag har hittat en del fint på Vila nu, kanske ett tips... vi brukar väl gillla liknande kläder i dcen här tråden också !!
  • mimmi006
    juliah skrev 2007-12-15 18:40:29 följande:
    mimma, jaa säger som mimmi, Vila har supermycket fint. Jag är rätt snål mot mig och min kropp just nu så det är lagom pris på kläder tycker jag.
    Ja, det gäller här med!
    Daggdroppen skrev 2007-12-15 17:26:39 följande:
    Åh, kära ni. Jag får inte heller till någon julstämning här i huset. Och jag som hade drömt om denna jul VAD ska man göra?????
    Jag tycker lukten är viktigast: gran, hyacint, lussebullar är jul för mig! Och glögg...
  • mimmi006
    malins79 skrev 2007-12-15 20:09:57 följande:
    Jag satt och kollade min adressbok, och då ser jag att MichaelaW inte finns längre. Jag satt och tänkte på henne häromdagen. Hon skulle ju flytta tillbaka till Stockholm, sen var hon väl sjuk också?! Nån som vet något?
    Jag vet inte tyvärr...
Svar på tråden Vita hem del 6