Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    knyttis skrev 2007-12-16 20:41:02 följande:
    God Kväll!Kikar in emellan packandet, att de ska vara så himla tråkigt och jobbigt! Gillar de verkligen inte, så svårt att veta vad allt man ska göra och gardera för olika väder under 2 veckor. Tackar för alla synpunkter och ideér om högtalarna, ska definitivt sy huvor till dem som jag blev tipsad om. Tills jag hittar ett bra gömställe el köper mindre nya.Toola - Så mysiga tomtar! Riktiga Sötisar!Kommer ngn ihåg tidskriftssamlaren som hade ett vitt kryss i trä fram? Var de Genelli som visade den?Nu ska jag läsa ikapp lite innan jag fortsätter evighetsgörat
    jag såg en igår... kanske kommer sen! Två bokstäver, typ IBhome eller nåt... *hjälp*

Katastrofbild! Men nu är panelen iallafall grundmålad i vardagsrummet!

• mimmi006
    Septemberpyret skrev 2007-12-16 20:56:56 följande:
    Så fint det blir! Har ni förresten hittat någon fin "bröstlist", du pratade om att ni letade...?
    Nej, jag tror pappa får fräsa en... det är bara på en sida, så det är inte så mycket... det ska bli kul att visa en del specialre däruppe, har inte avslöjat allt
  • mimmi006
    gemelli skrev 2007-12-16 20:58:45 följande:
    knyttis,Ja det var jag Men har för mig att jag httade den på prästbostället, men hittar den inte nu. Tror det vara Mia som oxå hade koll på den...Dom här var väl gudomligt fina att skriva GOD JUL, men lite saftigt med 149 kr st, eller kanske inte prastbostallet.se/artikel.asp&catid=14
    Åååå de är så fina... tänker direkt på Skarp!
    Himmelbit skrev 2007-12-16 21:01:34 följande:
    Fiiiint! Skönt va? Berätta - har du hemlisar för oss.... *nyfiken så jag håller på att spricka*.Du vet väl att om man sagt A måste man säga B *tittar med sträng blick*
    Ja, men inte C va!? Inte så märkvärdigt, bara lite skojsiga detaljer... kan inte berätta allt, då har jag ju inget att komma med sen *asg*
    JohannaJ skrev 2007-12-16 21:02:14 följande:
    hej vita tråden!Nu är jag hemma från BB med en liten pojke som ska heta Hilding.Har en fråga till er. Vet någon om lexington gör sängkläder för vagga? Har köpt en takvagga men hittar inga fina bäddset. Har inte orken att sy (snittades i fredags)
    Det borde de ha, men det finns andra fina på nätet... Katvig, småfolk coh de där hästrana Vad heter de?
  • mimmi006
    knyttis skrev 2007-12-16 21:39:40 följande:
    Tack mimmi&brummelisa! Så snällt av er! Kram! Då ska jag tipsa min väninna!Nu har jag bläddrat igenom, omöjligt att läsa ikapp idag, ni skriver så himmelens mycket!Gemelli, så söt Vide är på pappas axel!
    Vad fin den var!! Men jag menade inte den utan en ganska stor låda med ett kryss i !
  • mimmi006

God kväll! Nu har vi med blivit magsjuka, tror det smittar genom tråden!? Jag trodde bara att jag var väldigt trött i morse, lite kräkningar får man ta liksom *tuff*... jobbade ändå, hoppas inte jag har smittat för många!

Nåt roligare! Allt i hemmet kom idag, bland annat med Maria från In my carport... visst var hon släkt med Skarp eller blandar jag ihop det igen?

Svar på tråden Vita hem del 6