Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Feffie skrev 2007-12-28 20:44:11 följande:
    Typiskt, det var just dem jag menade. Varför beställde jag inte dynan häromdagen, då den fanns kvar. Men den kommer säkert åter i lager!
    Det finns volangdynor på unnerstad, handplockat och Epok
  • mimmi006
    Feffie skrev 2007-12-28 20:47:24 följande:
    Unnerstad? Bra, då vet jag vad jag gör imorgon tack
    Har inte kollat på dem grundligt, men jag tror att det var dåligt med just vita... men de kan ha fyllt på! Har de öppet redan?
  • mimmi006
    juliah skrev 2007-12-29 06:47:04 följande:
    Godmorgon!numberone, köp en billig mobil från Ikea, finns en som ser ut som en blomma med små insekter som hänger runt. Barn gillar de starka färgerna. Den kan du ha över skötbordet.Finns lite finare på tex www.russinnet.se och www.elsashem.se som passar ovanför vagga/säng med lite mildare färger.
    Den har vi också, har fungerat utmärkt!   Ett alternativ är att köpa små saker som man gillar och göra en själv, lite halvfabrikat så där !
  • mimmi006
    Kajsa M skrev 2007-12-29 12:05:02 följande:
    Idag ska jag på auktion.Hoppas på att hitta ngt fint gammalt skåp!
    Å vad kul! Hoppas verkligen att du hittar skåp, ta med dig släpkärra och starka bärare
    Camilla R skrev 2007-12-29 12:21:30 följande:
    Låter härligt med auktion, hoppas du hittar något fint. Själva skall vi iväg och fira våra (snart) 7-åringar. Det blev restaurang Hardrock Café (när barnen får välja) Det skall i vilket fall bli både gott och trevligt. Undrar om man kan lura in sambon på Newport på vägen, det ligger ju nästan mittemot
    Det är klart att ett kort besök på Newport inte kan skada!
  • mimmi006
    Karamellfabriken skrev 2007-12-29 12:50:25 följande:
    Hej alla!Måste verkligen varna er för Skonas blå sköljmedel.Min alldeles nya vita kofta blev ljusblå av det och det går inte att få den vit igen .
    Jag har hört att tvättmedlet förstör maskinen också... Jag använder inget sköljmedel, det är miljövänligast och man vänjer sig!
  • mimmi006
    Peak skrev 2007-12-29 15:14:08 följande:
    tänkte börja sälja Brukar inte du spraymåla saker? Tips? Är så sugen på att börja nu!!
    Jag gillar inte att spraymåla, det går inte så bra för mig... men fråga Sylt! Hon är en hejare med burken, jag är mer kompis med penseln. Det skulle vara roligt att sälja kläder, jag tror att det är bra att ta ett "nytt" märke!
Svar på tråden Vita hem del 6