Sylt skrev 2008-01-08 18:16:26 följande:
Hejhej!Enji --> Jea tog med sig ngra godbitar till Blomsterkompaniet, inboxa henne om det är ngt speciellt du söker...Hvita --> Aha, Ting ute o inne *antecknar*. Jag har fixat på annat håll.... *hemlighetsfull igen* Återkommer när affären är kirrad mimma --> GRATTIS, vad kul! Underbar kanin! Maileg får se upp Mia --> Visst blev man lite snopen
Oh yes

mimmamum skrev 2008-01-08 19:01:46 följande:
Åh tusen tack! Ni är för söta! Det ska bli så skoj att få en liten bild i Lantliv om än ack så liten!Angående kaninkläder så tackar jag så mycket för era förslag! Tror det lutar åt skjorta och hängselshorts, kanske biblioteket har något om dockklädessömnad?!
Vet du när du kommer med? Vilket nummer menar jag.
Mori skrev 2008-01-08 19:35:39 följande:
Hittat lite fina speglar på blocket. Snälla säljaren levererade dem hem till vår dörr!Moa åker kanan på leklandet i Eskilstuna. Ser mer ut som fritt fall Kan lova att den var brant den kanan!!! (kolla vinddraget i håret när hon faller!)
Vad fina! Ska du måla eller behålla dem som de är? Söt Moa!
Sylt skrev 2008-01-08 20:01:43 följande:
Å vilken underbar dopinbjudan! Jag gjorde våra bröllopsinbjudningar faktiskt.
LinaoMatilda skrev 2008-01-08 21:25:37 följande:
Grattis LCroft till jobbet!Grattis till Mimma angående Lantliv.Många fina bilder och skåp och kaniner och annat har ni visat, ingen nämnd ingen glömd.Idag har jag köpt en mocca master En vit blev det. Känner mig så nöjd.
Vad roligt med mocca mastern, har du bild?
FruPuffen skrev 2008-01-08 21:56:20 följande:
God kväll! Har precis kommit hem från min syster och jag är sååå glad! Hon avslöjade vad jag skulle få i födelsedagspresent på söndag (eftersom jag var där så gick det inte att undgå att se det), ett gammalt skrivbord som hon gjort i ordning! Hon vet vad jag gillar, hon har slipat och målat vitt och satt på nya handtag... Så mycket jobb hon hade lagt ner, blev så glad! Nu ska jag ha det uppe i allrummet (som dock inte är klart än)som pyssel och syhörna. Skönt att kunna ha symaskinen framme! Numberone: Kul med loppisfynd! Jag hittade en byrå häromdagen för 80 kr (mera målning...)och jag hittade också monogram-handdukar och ett underbart lakan som ska bli hissgardin (mera syprojekt...)!Birks och Kalles: Håller med dig ang. Mimmas kanin. Självklart ska han ha nått sött virkat!Jezzika: Jag kom inte in på din blogg , något fel med min uppkoppling... Jag gillar dock namnet på din blogg! Ang skrivbord så skulle jag nog kolla på loppis .
Men vad gulligt!