Lynn84 skrev 2008-01-11 07:02:29 följande:
Förresten!Ge mig lite inspiration ang namn till bebisen.Flicknamn behöver ni inte bry er om! *ooopppss....avslöjade jag nu??? *fniss*Jag och sambon är oense...Jag vill ha en Wiktor, Viggo, eller Elliot tycker något av dessa namn passar ihop med Colin.Dock tycker sambon att Wiktor som är min favvo låter för "vanligt" för att användas tillsammans med namnet Colin......(?) Det är sambons mening det!Hjälp mig....överös mig mig härliga namn. Gärna gamla namn, men också lite små coola...(fast jag har kommit ifrån de namnen så behöver jag hitta nått som kanske passar herrn i huset) Med det menar jag namn som jag har varit inne på förr, t ex, Milton, Tristan, Milo...*oj - långt igen*
Å vad roligt med en kille till, grattis! Svårt med namn, det är ju så individuellt vad man gillar. Av de du förslår gillar jag nog Elliot mest.
Birks och Kalles mamma skrev 2008-01-11 09:01:29 följande:
Nu vill jag ha riktigt ärliga svar! Är detta fint eller fult. Jag köpte dem för länge sedan då det var verklig hype på trätulpaner. Har en hel bunt mörklila också men de skall jag ge bort till någon som har lila i inredningen.
Sorry, inte min stil, gillar dem inte. Min mamma hade såna på 90-talet framme i all världens färger och likaså min fd arbetskollega på sitt kontor.
juliah skrev 2008-01-11 09:13:28 följande:
Hängde en ljusslinga runt fönstret som nattbelysning. Ni får stå ut emed flammiga fulbilder Nu ska jag sluta tjata om sov ai eget rum också jag lovar! Om N somnar där, är jag toppennöjd, och får jag vakna med hans fötter på mitt huvud, så går det också bra
Det blir ju fint ju! Mysigt med ljusslinga och skynke!
Ja! Superfin!
mimmamum skrev 2008-01-11 15:14:14 följande:
Jättefin! Jag gillar raka linjer, har själv en sådan i källaren, ett framtida projekt!Knyttis, visst var det hemmet fyllt av underbar inspiration!juliah, vilken lyckodag! Du kommer älska maskinen! Berätta, berätta vad fyndade du? Fanns det fina örngott?Jag har köpt denna lampa, gillade verkligen foten, men skärmen tror jag att jag skippar:
www.clasohlsson.se/Product/Product.aspx... Vad tycker ni?
Foten är kanonfin men skärmen gillar jag sisådär.