• MildaMaränger

Vita hem del 6

Välkommen till tråd nummer 6 , gamla som nya medlemmar!
    Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!

♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt ska ha ett ställe att prata om allt det vita. Självklart gillar vi också att ha detaljer i naturliga färger som beige, brunt och olika nyanser av dessa. Men basen är alltid vit och vi älskar att inreda med linne, ull, trä och bli blandar gärna nytt och gammalt för en personlig look. Vi fegar lite med färgerna men kan någon gång vara modiga att slänga i en ljusblå kudde hihi... Du är kanske är mindre förtjust i skrikiga färger och vill ha ett rogivande hem!
    I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    VÄLKOMMEN!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html
  • Svar på tråden Vita hem del 6
  • lillafruluva
    gemelli skrev 2007-12-11 21:48:15 följande:
    Kan man säga det till svärmor? Men är man helknasig om man önskar sig en Tripp Trapp matstol när han bara är 6 veckor gammal?
    Till min svärmor kan man
    Om han har allt nu så är det väl ok att önska sig en tripptrapp!
  • FruPuffen
    gemelli skrev 2007-12-11 21:48:15 följande:
    Kan man säga det till svärmor? Men är man helknasig om man önskar sig en Tripp Trapp matstol när han bara är 6 veckor gammal?
    ABSOLUT inte! Tiden går så himla fort ju, snart sitter han där vid matbordet... Och sparkonto är jättebra!
  • FruPuffen

Gemelli: Kul att se dig här! Hoppas allt är bra med lillkillen. Tänkte skriva lite i din gästbok men var oinbjuden. Undrar lite försynt om jag får komma in till dig?

• FruPuffen
    gemelli skrev 2007-12-11 21:58:25 följande:
    Åååå får man se den bloggen?
    Den är lite privat så jag lämnar inte ut adressen här i tråden, men jag kan skriva ut adressen i min presentation så kan du kolla där eftersom jag mitt konto endast är öppet för er vita hemmare . Vänta bara en liten stund så ska jag fixa det...
  • gemelli
    FruPuffen skrev 2007-12-11 21:58:38 följande:
    Gemelli: Kul att se dig här! Hoppas allt är bra med lillkillen. Tänkte skriva lite i din gästbok men var oinbjuden. Undrar lite försynt om jag får komma in till dig?
    Välkommen!

Ja jag har inte haft så mkt inredningsinsperation på sista tiden. Bara myyyst här hemma med vår dröm
  • gemelli
    FruPuffen skrev 2007-12-11 22:02:47 följande:
    Den är lite privat så jag lämnar inte ut adressen här i tråden, men jag kan skriva ut adressen i min presentation så kan du kolla där eftersom jag mitt konto endast är öppet för er vita hemmare . Vänta bara en liten stund så ska jag fixa det...
    Ååååå vad mysig och fin den var....

En sån kanske man ska göra
  • eminabilic

hej

BEHÖVER ER HJÄLP!!

HAR PRECIS FLYTTAT TILL HUS O HAR PRECIS KOMMIT PÅ VA DE ÄR FÖR STIL JA ÄLSKAR..O DE BLEV JUST SHABBY STILEN..

HAR LAGT UT LITE BILDER PÅ MITT HEM LJUVA HEM ..I MINA BILDER.. NI FÅR GÄRNA GÅ IN O KIKA O GE MIG MASSSSSA ME TIPS..

ÄR GLAD FÖR ALLT SOM KOMMER IN..

GÄRNA OM JA SKA MÅLA NÅGOT SY EL VA SOM HELST..ÄR GANSKA HÄNDIG AV MIG..

KOMMER KOMMA MER BILDER OXÅ PÅ TVÄTTSTUGA O ALLRUM O KÖK  O SÅ.. KAMERAN TOG SLUT O VILLE INTE MER

TACKSAM FÖR ALLA SVAR

EMINA

Kramar på er alla!
  • brummelisa72

Hej tjejer
    Fina saker ni visar här!! Är det ngon som har webbadressen till elsas hus?

Svar på tråden Vita hem del 6